با حضور استاندار مرکزی:

بهره برداری از ۲۰ پروژه توزیع برق شهرستان فراهان در هفته دولت

۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۳:۰۹:۴۵
کد خبر: ۱۰۵۱۶۰۱
بهره برداری از ۲۰ پروژه توزیع برق شهرستان فراهان در هفته دولت
باحضور استاندار مرکزی ، مدیران ارشد صنعت برق استان و مقامات شهرستانی 20پروژه توزیع برق شهرستان فراهان در هفته دولت با اعتباری بالغ بر 60میلیاردو 710میلیون ریال  کلنگ زنی و به بهره برداری رسید.

به گزارش برنا از اراک ،  اصلاح و بهینه سازی شبکه برق روستاهای اشقل،مخلص آباد،مجد آباد کهنه،آهنگران،غیاث آباد، آهنگران،ماستر،گازران، امامزاده فشک ،ونک،هفته خانک،آقازیارت،کمرک،کودزر،تلخاب و مخلص آباد از جمله پروژه های قابل بهره برداری و کلنگ زنی روستایی در شهرستان فراهان است. استاندارمرکزی در آیین افتتاح این طرح ها گفت:بی شک آبادانی روستاها و تقویت زیرساخت های روستایی در رونق وتوسعه کشور تاثیرگذار است.

سید علی آقا زاده با گرامیداشت هفته دولت و شهیدان رجایی و باهنر افزود:  مسئولیت ها امانت و فرصتی محدود  برای خدمت رسانی به مردم است و مدیران دستگاههای اجرایی برای خدمت رسانی بیشتر به مردم باید از فرصتها نهایت استفاده را بکنند .

   وی  با تأکید بر ضرورت بیان عملکردهای دستگاههای اجرایی به مردم گفت:کرونا نباید موجب بهانه ای باشد تا خدمت رسانی به مردم کم رنگ شود .

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی هم هفته دولت را فرصت مغتنمی برای ارائه خدمات به مردم دانست و افزود: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از آغاز عملیات اجرایی و کلنگ زنی 47پروژه و بهره برداری از 118 پروژه توزیع برق با اعتباری بالغ بر790میلیارد ریال در استان خبر داد.

مهندس محمد اله داد افزود: تمام روستاهای بالای ده خانوار استان از نعمت برق بهره مند هستند،بیان کرد: اقدامات ارزشمندی اعم از تبدیل سیم به کابل ،بهسازی شبکه ها و .... در روستاها صورت گرفته است.

 

نظر شما