سایت زباله شهر جوانرود همچنان در آتش می‌سوزد

۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۲:۵۹:۴۴
کد خبر: ۱۰۵۲۱۶۲
سایت زباله شهر جوانرود همچنان در آتش می‌سوزد
سایت زباله «شمامه‌ای» شهر جوانرود که از دیروز (دوشنبه) دچار آتش‌سوزی شده و دود و بوی ناشی از آن شهروندان جوانرود و ساکنان روستاهای اطراف را آزار و سلامت آنها را تهدید می‌کند، امروز باوجود ۲ بار مهار همچنان در آتش می‌سوزد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزرای برنا؛ فرماندار جوانرود، رستگار یوسفی، در این ارتباط گفت: یکی از مشکلات عمده زیست محیطی که بیش از ۲ دهه مردم شهر جوانرود و روستاهای اطراف با آن مواجه هستند، جایگاه دفن زباله است.

یوسفی افزود : در ۲ سال گذشته فرمانداری اعتباراتی برای ساماندهی و ایجاد زیرساخت‌های سایت زباله اختصاص داده اما با توجه به برگزاری جلسات متعدد و تشکیل کارگروه‌های مختلف به علت وضعیت جغرافیایی و محدودیت زمین و شرایط خاص منطقه موفق نشدیم مکانی برای سایت زباله پیدا کنیم.

او اظهار داشت: از دیروز که این سایت زباله آتش گرفته تمام امکانات شهرستان از جمله ماشین آلات سپاه و تیپ انصارالرسول (ص) بسیج و در حال مهار آتش هستند.

یوسفی با بیان اینکه ما هم شهروند این شهر هستیم و از این مشکلات بی‌نصیب نبوده‌ایم، یادآور شد: جا دارد از صبر و حوصله مردم نجیب شهر جوانرود تقدیر و تشکر نماییم.

شهردار جوانرود نیز در این ارتباط گفت: عمدی و سهوی بودن آتش سوزی سایت زباله شمامه‌ای جوانرود در دست بررسی است.

فرهاد تاب‌زر افزود: برنامه‌های بلندت مدت و کوتاه مدت برای ساماندهی سایت زباله شهر جوانرود با مشارکت شهرداری های منطقه اورامانات در درست اجرا است.

او اظهار داشت: از دیروز که این سایت دچار آتش سوزی شده با مدیریت فرماندار و دستگاه‌های خدمات‌رسان، خدمات شهری و آتش‌نشانی تمام تلاش خود را برای مهار این آتش سوزی به کار گرفته‌اند.

تاب‌زر خاطرنشان کرد: از سوی نماینده مردم اورامانات نیز برای مهار این آتش‌سوزی هماهنگی لازم با مدیریت بحران استانداری انجام گرفته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز