با حضور استاندار مرکزی :

 ۴۰ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان آشتیان به بهره برداری رسید

۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۲:۴۰:۰۵
کد خبر: ۱۰۵۲۶۶۷
 ۴۰ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان آشتیان به بهره برداری رسید
 استاندار مرکزی گفت : ۳۳ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان آشتیان بهره برداری و عملیات اجرایی ۷ طرح اقتصادی و عمرانی نیز آغاز شد .

 به گزارش برنا از ارا‌ک سید علی آقازاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با بهره برداری از ۴۰ طرح‌ عمرانی و اقتصادی شهرستان آشتیان ، در مجموع یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است.که زمینه اشتغال ۴۹۸ نفر را به صورت مستقیم و غیر مستقیم ایجاد می کند .

وی تصریح کرد : تا پایان سال جاری طرح های قابل قبولی در استان و سطح شهرستان آشتیان افتتاح می شود.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به طرح های افتتاحی شهرستان آشتیان گفت : یکی از طرح های بسیار مهم که در روز جاری عملیات اجرایی واحد تولیدی فروسیلیسیم بود که با ظرفیت تولید سالانه ۸ هزار تن و با اعتبار ۸۵۰ میلیارد ریال از محل سرمایه گذاری بخش خصوصی آغاز شد که این محصول مورد نیاز صنعت فولاد کشور است که تا ۱۸ ماه آتی افتتاح می شود.

آقازاده‌ بیان کرد: راه اندازی خط جدید تولید ورق های پروپیلن با اعتبار حدود ۱۰۰ میلیارد ریال از محل سرمایه گذاری بخش خصوصی از دیگر طرح های افتتاحی روز جاری در شهرستان آشتیان بود که این محصول در صنعت بسته بندی و عایق بهره گیری می شود.

مقام ارشد استان با اشاره به طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان آشتیان نیز بیان داشت : با توجه به کمبود زمین و مسکن در شهرستان آشتیان، عملیات اجرایی ۲۰۰ واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن کلید خورد و چنانچه آمار متقاضیان بیش از این تعداد باشد ، اقدامات لازم در خصوص ثبت نام متقاضیان مسکن صورت می گیرد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز