دبیر هیئت فوتبال استان مرکزی در گفتگو با برنا؛

 زیرساخت های لازم برای میزبانی لیگ برتر فراهم شود

۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۰۹:۳۲:۳۲
کد خبر: ۱۰۵۴۱۹۴
 زیرساخت های لازم برای میزبانی لیگ برتر  فراهم شود
دبیر هیات فوتبال : دبیر هیات فوتبال استان مرکزی گفت : با توجه به نزدیکی برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال باید تمامی زیرساخت های لازم را در اسرع وقت فراهم کرد .

به گزارش برنا از اراک ،  محسن صادقی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار برنا گفت : تیم فوتبال آلومینیوم اراک پس ۱۸سال به لیگ برتر صعود کرد و این افتخار بزرگ ماحصل تلاش مسئولین استانی و مجموعه مدیریتی باشگاه است که جای تقدیر دارد .

وی با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال در  اراک گفت : در حال حاضر به واسطه وجود بیماری کرونا برگزاری کلیه رقابت های ورزشی  بدون حضور تماشاگر می باشد اما چنانچه ستاد ملی کرونا و سازمان لیگ  موافقت خود را مبنی بر حضور تماشاگر اعلام کنند  باید زیرساخت های مناسب را برای فروش بلیط به صورت الکترونیکی فراهم کنیم. 

صادقی افزود :  یکی از اقدامات مهم در این راستا نصب  دستگاهی کنترل تردد تماشاگران و امکانات رفاهی برای حضور بیشتر هواداران است . 

دبیر هیات فوتبال استان مرکزی با اشاره به سناریوهای تعریف شده از سوی سازمان لیگ و ستاد ملی کرونا در راستای برگزاری مسابقات لیگ برتر گفت : در صورت برگزاری مسابقات با حضور تماشاگران و اصحاب محترم رسانه  ، در نیمه دوم شهریور ماه فراخوان صدور کارت برای خبرنگاران و عکاسان ارائه می شود و تمام تجهیزات ارتباطی  از جمله  اینترنت پرسرعت نیز برای این جامعه هدف نیز فراهم می شود و گیت بندی استادیوم و محل فروش بلیط نیز لحاظ می شود .

صادقی تاکید کرد : با توجه به شرایط حساس بازی لیگ برتر باید نشست های متعدد هماهنگی با مسئولین ذی صلاح استان برگزار و در راستای برگزاری هر چه بهتر مسابقات لیگ برتر در خانه تدابیر ویژه ای اندیشیده شود.

وی در پایان ضمن تقدیر از از تلاش دست اندرکاران باشگاه تیم خوشه طلایی نیز خاطر نشان کرد: فصلی را که پشت سرگذاشتیم  دو تیم  آلومینیوم اراک و خوشه طلایی ساوه ، خوش درخشیدند و بازی های خوبی در مقابل حریفان خود ارائه کردند ، امیدوارم فصل آینده نماینده ساوه نیز به لیگ برتر صعود کند تا شاهد رقابت هر دو نماینده استان در این مسابقات باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز