معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی خبر داد ؛

 حدود ۹۰ درصد مطالبات کشاورزان پرداخت شد

۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۲۱:۳۸:۱۴
کد خبر: ۱۰۵۴۶۳۳
 حدود ۹۰ درصد مطالبات کشاورزان پرداخت شد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی از خرید 341 هزار تن گندم توسط 32 مرکز در استان خبر داد. 

به گزارش برنا از اراک ، سعید فرخی در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت خرید گندم در استان مرکزی بیان کرد: از دهم خردادماه تا کنون حدود 341 هزار تن گندم از کشاورزان استان خرید تضمینی شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 15 درصد رشد را نشان می‌دهد.

وی افزود: در مدت مشابه سال گذشته تا این لحظه حدود 295 هزار تن گندم تحویل مراکز خرید شده بود.

فرخی با اشاره به نحوه پرداخت مطالبات کشاورزان افزود: تاکنون حدود 90 درصد وجه گندم خریداری شده از کشاورزان، به میزان 7 هزار و 569 میلیارد ریال پرداخت شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی گفت: 35 مرکز خرید گندم در استان پیش بینی شده است که تاکنون 32 مرکز در امر خرید دخیل هستند و تا پایان شهریور ماه روزانه گندم تولید شده از کشاورزان استان مرکزی در این مراکز خریداری می شود.

وی خاطر نشان ساخت : میزان کل خرید گندم سال گذشته در استان مرکزی حدود 305 هزار تن بوده و پیش بینی می شود در سال جاری حدود 350 هزار تن گندم در استان خریداری شود. فرخی اظهار داشت : حدود یک هزار و 200 تن دانه روغنی کلزا نیز از کشاورزان در استان خریداری شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی ادامه داد : تا کنون بیش از 22 هزار نفر از کشاورزان گندم های خود را به مراکز خرید تحویل داده اند.

وی در خاتمه افزود : پیش بینی می شود در سال جاری حدود 400 هزار تن گندم در استان تولید شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز