آیین تودیع و معارفه ذیحساب اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد

۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۲:۲۲:۰۸
کد خبر: ۱۰۵۵۴۵۴
آیین تودیع و معارفه ذیحساب اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد
آیین تودیع و معارفه ذیحساب اداره کل استاندارد، با حضور مدیرکل و معاونین امور اقتصادی و دارائی استان و مدیرکل و معاونین استاندارد استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛بهمن رحمتی مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن خوش آمدگویی به حضور مدیرکل امور اقتصادی و دارائی استان و همکاران در  این مراسم عنوان کرد: ذیحساب در هر دستگاهی و در جایگاه خودش اشرافیت کامل به ضوابط قانونی دارد و مشاور بسیار تأثیرگذاری در زمینه های مالی است.

وی افزود: امیدواریم که همکاری بسیار خوب و متقابلی بین ذیحساب جدید و اداره کل استاندارد استان وجود داشته باشد.

در ادامه این آیین غضنفر آرام مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد شغل ذیحسابی را بعنوان یکی از شغل های حساس یاد کرد و افزود:  ذیحسابان در راس کنترل قوانین و مقررات مالی هستند و باید همه کارهایشان در چهارچوب قانون باشد. ضمناً با توجه به ضروریات و الزامات قانونی می بایست در چارچوب قانون حرکت کرده و نسبت به تحقق اهداف همکاری و تعامل داشته باشند.

 در پایان این آئین محمد رضا طغرایی به عنوان ذیحساب جدید اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از زحمات جناب آقای سیروس منصوری با اهدای لوح و هدایا، تقدیر به عمل آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز