امام جمعه شهرستان ملارد؛

تکلیف شرعی من بود، که رسماً از موضعی که گرفته بودم، عذرخواهی کنم

۱۳۹۹/۰۶/۲۱ - ۱۷:۴۸:۰۸
کد خبر: ۱۰۵۶۹۳۳
تکلیف شرعی من بود، که رسماً از موضعی که گرفته بودم، عذرخواهی کنم
امام جمعه ملارد گفت : تکلیف شرعی من بود، که رسماً از موضعی که گرفته بودم، عذرخواهی کنم و این عذرخواهی را در نامه‌ای خدمت وزیر بهداشت نوشتم و ایشان نیز جواب نامه را دادند و این قضیه تمام شد و رفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سید حسین حسینی نوری امام جمعه شهرستان ملارد در خطبه های امروز این شهرستان گفت : یکی از مشکلات امروز کشور بی‌تقوایی است. در زمان امام سجاد علیه‌السلام مردم به یزید لقب امیرالمومنین می‌دادند و کارش بسیار سخت بود برای آگاه‌سازی و به نوعی لباس دین را برعکس پوشیده بودند و برای پیشبرد اهداف خودشان، اسلام و واقعیت را تحریف می‌کردند و از وظایف امام سجاد علیه‌السلام این بود که مفاهیم را بازسازی کرده و جلوی تحریف دین را بگیرد و جایگاه دین را به جایگاه اصلی بازگردانند.

وی افزود: یکی از صفات انسان مومن شجاعت و صداقت است. شجاعت مراتبی دارد و یکی از مهمترین مراتب شجاعت پا گذاشتن بر روی نفس است و یکی دیگر از مراتب شجاعت مبارزه با مشکلات اخلاقی است.

امام جمعه ملارد ادامه داد: اهانت نشریه فرانسوی به مقام والای پیامبر اعظم صلی‌الله علیه و آله وسلم بر سر زبان‌ها افتاده است و این نشریه این عمل زشت را بارها تکرار کرده و بودن واژه آزادی بیان در فرانسه یک دروغ بزرگ است و پس از شکست‌های مکرر کفار در مقابل مسلمین جهان در نقاط مختلف جهان این نوع نشریات اقدام به انحراف این نوع افکار هستند و یکی از اهداف مهم این‌ها ایجاد شبه بین مسلمین با انواع اهانت‌ها و بی‌تفاوت سازی‌ها با نیت کم‌رنگ کردن جایگاه اسلام را دارند و با تشکیل پویش‌های متعدد باید مسلمانان را بیدار کرد.

وی افزود: بیمارستان و پیشرفت زیرساخت‌های درمانی یکی از اولویت‌های مهم و اصلی مردم شهرستان ملارد است و من هم در این ۹ سالی که در خدمت شما هستم در تلاش بودم تا حق مردم شریف ملارد را محقق کنم و لازم بود تا پیگیری‌های لازم را طی این چند سال انجام دهم و سعی کردیم زیرساخت‌ها محیا شود تا پروژه به سرانجام برسد. البته خدا کند، هیچ گاه پای کسی به بیمارستان باز نشود، اما بیمارستان از لوازم زندگی مردم است و نیاز است، که این زیرساخت‌ها در شهرستان فراهم شود، پروژه بسیار خوب در حال پیشرفت بود، البته چند ماهی تأخیر داشت، پیگیری‌هایی که کردیم، گفته بودند، این پروژه را آقازاده وزیر بهداشت در حال انجام است، بنده نیز مستند، به حرف این عزیزان در خطبه‌های نماز جمعه قبلی موضع گرفتم و بعد متوجه شدم، نه، این بنده خدا سرپرست کارگاه و سرپرست پروژه بوده و پیمانکار پروژه نبوده است.

وی افزود: تکلیف شرعی من بود، که رسماً از موضعی که گرفته بودم، عذرخواهی کنم و این عذرخواهی را در نامه‌ای خدمت وزیر بهداشت نوشتم و ایشان نیز جواب نامه را دادند و این قضیه تمام شد و رفت.

وی گفت : برخی افراد مغرض و رسانه‌های معاند در پی بهره برداری میلی از این اظهارات بودند. بنده بعد از آن موضوع مصاحبه‌ای هم نکردم و لذا هم از مردم عزیز می‌خواهم، مراقب بوده و فریب این رسانه‌ها و افراد مغرض را نخورند و هم رسانه‌ها به حواشی دامن نزنند، چرا که عده‌ای در پی موج آفرینی و بهره برداری برای منافع خود هستند. شاید برخی از دوستان بخواهند، دلسوزانه وارد شده و یا مطلبی بنویسند، که سبب بهره برداری دشمنان شود، که توصیه می‌کنم، مطلبی نوشته نشود.

نکته بعدی این است، که به این رسانه‌های معاند بگوییم، هم وزیر محترم سرباز ولایت و در سنگر سلامت شب و روز تلاش می‌کند، هم حقیر سرباز ولایت در سنگر نماز جمعه کمترین خدمتگزار مردم عزیز هستم و در کنار هم برای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی که در این کشور امام زمان (عج) و کشور امام عزیز (ره) و شهدا و شما مردم عزیز است، گوش به فرمان مقام معظم رهبری تا آخرین لحظه که توفیق خدمت داشته باشیم، خواهیم ماند و به ملت عزیز خدمت خواهیم کرد.

وی بیان کرد: با این اتفاقاتی که رخ داد، وزیر بهداشت دستور جدی داد، که کار پروژه بیمارستان ملارد، از این هفته به طور جدی ادامه پیدا کنه و حقیر هم تا حصول این پروژه بیمارستان پیگیر خواهم بود. البته پروژه بیمارستان یکی از کارهایی است، که باید پیگیر بود و هر پروژه‌ای که مرتبط با تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز مردم باشد، را در هر قسمتی و نیاز باشد، از این تریبون مطالبه گری و پیگیری خواهیم کرد، اما این اتفاق با نامه‌ای که آقای وزیر داد، دیگر تمام شد و توقع است، که دیگر دامنی به آن زده نشود، تا فرصت سو استفاده از آن گرفته شود.

 

 

نظر شما