همایش اسوه ‌های صبر و مقاومت در یاسوج برگزار می‌ شود

۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۰:۲۵:۱۷
کد خبر: ۱۰۵۷۵۷۸
همایش اسوه ‌های صبر و مقاومت در یاسوج برگزار می‌ شود
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: همایش استانی اسوه های صبر و مقاومت ویژه مادران و همسران شهدا، جانبازان و آزادگان این استان در شهر یاسوج برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ نادیا صداقت نیا اظهار داشت: زمان برگزاری این همایش یک روزه هفته دفاع مقدس امسال است. 

وی افزود: این همایش به مناسبت چهلمین سالگرد آغاز دفاع مقدس برگزار خواهد شد. 

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هدف از برگزاری این همایش معرفی هر چه بیشتر فداکاری ها  و ازخودگذشتگی های مادران و همسران شهدا، جانبازان و آزادگان استان در دوران هشت سال دفاع مقدس و پس از آن است. 

صداقت نیا عنوان کرد: تعدادی از مادران و همسران شهدا، جانبازان و آزادگان کهگیلویه و بویراحمد در این همایش با اهدای لوح سپاس و  جوایز ارزنده تجلیل می شوند. 

وی ابراز داشت: تجلیل از زنان و دختران پرستار بیمارستان شهید جلیل شهر یاسوج با همکاری تبلیغات اسلامی و اداره ‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌ های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد یکی از مهمترین برنامه ‌های دفتر امور بانوان و خانواده استانداری این استان به مناسبت چهل  سالگی آغاز دفاع مقدس است. 

صداقت نیا دیدار با خانواده شهدا، برپایی نمایشگاه مجازی زن و دفاع مقدس، برگزاری نشست های معرفی آسیب‌ ها و فرصت‌ های فضای  مجازی ویژه دانش‌ آموزان دختر و ثبت یک تشکل مردم ‌نهاد در حوزه زنان و دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌ های دفتر امور بانوان و خانواده  استانداری کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت چهل سالگی آغاز دفاع مقدس اعلام کرد. 

وی گفت: کتاب خاطرات ۲ نفر از زنان ایثارگر کهگیلویه و بویراحمد از سوی حوزه هنری این استان در حال تولید است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز