رده بندی استان تاثیری در اختصاص بودجه ندارد

۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۰:۲۵:۴۷
کد خبر: ۱۰۵۷۵۸۹
رده بندی استان تاثیری در اختصاص بودجه ندارد
رضایی گفت: تیپ‌بندی در استان‌ها به این معنا که تیپ یک یا ۲ بودن امتیاز باشد، نبوده و این موضوع هنوز تصویب نشده است.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، روز شنبه مجمع عمومی انتخاب رییس هیات اسکیت استان خراسان جنوبی با حضور فدراسیون اسکیت و مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

بهمن محمد رضایی بیان کرد: برای ایجاد باشگاه‌های اسکیت در استان‌های سراسر کشور نیازمند یک کارگروه متخصص در امور باشگاه‌ها چه در فدراسیون و چه در هیات‌ها هستیم تا بتوانند این باشگاه‌ها را رصد کنند.

وی افزود: امیدواریم در زمینه اعزام مربی تراز اول کشور به خراسان جنوبی موفق عمل کنیم و با یکی از این مربیان وارد مذاکره خواهیم شد.

رییس فدراسیون اسکیت گفت: بخشی از هزینه اعزام را فدراسیون تقبل کرده و اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی هم بخش دیگری از هزینه را تقبل می‌کند تا بتوانیم هرچند وقت یک بار با هماهنگی قبلی یک مربی را به استان بیاوریم تا دوره‌های آموزشی را برگزار کند.

وی اضافه کرد: تیپ‌بندی در استان‌ها به این معنا که تیپ یک یا ۲ بودن امتیاز باشد، نبوده و این موضوع هنوز تصویب نشده است.

رضایی گفت: در بحث ارزیابی عملکرد استان‌ها نظر ما این بود که به عنوان مثال نباید استانی مثل خراسان جنوبی را با تهران مقایسه کنیم چون باید شرایط جغرافیایی و اقتصادی و دیگر شاخص‌های مرتبط با زیرساخت‌ها را احصا کرده و استان‌های کشور را در سه گروه قرار دهیم و به این معنا نیست که اگر استانی در گروه سه باشد، ضعیف است.

وی اظهار داشت: هیچ گروهی نسبت به گروه دیگر اولویت ندارد و حتی این گروه‌بندی به تصویب هیات رئیسه نرسیده و هنوز در حد یک صحبت و پیشنهاد است اما برخی افراد یا سایت‌های خبری که اطلاع درستی ندارند این موضوع را به عنوان یک مزیت اعلام کردند که اگر استانی در گروه یک باشد امتیاز بالایی دارد در حالی که این تصور اشتباه است.

وی افزود: امیدواریم با حمایت داخل استان، بخشی از بدهی‌های هیات اسکیت خراسان جنوبی پرداخت شود و هیات اسکیت قبل از هرگونه برنامه‌ریزی باید تامین اعتبار کند و شرایط کشور را هم درک کنیم که برای دولت تعهد ایجاد نکنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی هم در این نشست گفت: برگزاری دوره‌های داوری و میزبانی اردوهای تیم ملی در خراسان جنوبی با توجه به استعدادهای خوبی که در رشته اسکیت در استان داریم باید محقق شود.

حسن عزیزی افزود: استاندار خراسان جنوبی در توسعه زیرساخت‌های ورزشی کمک بسیار زیادی به ما کرده و برای توسعه بیش از پیش رشته اسکیت در استان باید پیست‌های آموزشی ایجاد شود.

در این نشست بهروز آدینانی با کسب ۱۴ رای برای مدت پنج سال به عنوان رییس هیات اسکیت خراسان جنوبی انتخاب شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز