بیش از ۱۰۰ پرونده تخلف اقتصادی در استان بوشهر تشکیل شد

۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۲:۵۰:۲۸
کد خبر: ۱۰۵۷۸۰۳
بیش از ۱۰۰  پرونده تخلف اقتصادی در استان بوشهر تشکیل شد
معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده استان بوشهر با اشاره به بازرسی از یک‌هزار و ۷۰۰ واحد صنفی استان گفت: این بازرسی‌ها هفته گذشته در نقاط مختلف استان بوشهر انجام و ۱۰۸ پرونده تخلف اقتصادی تشکیل شد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ رضا جمالی در نشست بررسی روند اجرای طرح‌های نظارتی از بازار و اصناف با تأکید بر مقابله با گران‌فروشی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مقابله با کرونا اظهار داشت: برای مقابله با تخلفات اقتصادی  ضمن بازرسی‌های مداوم  تیم‌های این سازمان، گشت‌های نظارت و بازرسی به صورت مستمر انجام می‌شود.

او رسیدگی به گزارش‌های  مردمی از طریق سامانه‌های تعیین شده گفت: علاوه بر بازرسی‌های حضوری و مشترک، طریق سامانه الکترونیکی 124  سازمان حمایت و 135 تعزیرات حکومتی گزارش‌های مردمی  مورد توجه قرار می‌گیرد.

معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تایید بوشهر از تشدید نظارت‌ها و بازرسی‌ها بر بازار و قیمت‌ کالاها خبر داد و افزود: در هفته گذشته با بازرسی از یک‌هزار و 775 واحد صنفی استان بوشهر در راستای تحقق رعایت حقوق مصرف کننده 108 مورد آن منجر به تشکیل پرونده تخلف شده است.

جمالی با بیان اینکه "ارزش پرونده‌های تشکیل‌شده 250 میلیون ریال است" گفت: این پرونده‌ها برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

او با اشاره به اینکه  "این بازرسی‌ها از مراکز تولیدی، توزیعی و خدماتی سراسر استان بوشهر صورت گرفته است" عنوان کرد: در این مدت بیشترین تخلفات در زمینه عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی مبارزه با کرونا از سوی واحدهای صنفی تولیدی و توزیعی مشاهده شده است.

معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر اضافه کرد: به منظور تسریع در امر جلوگیری از تخلفات، 8 واحد صنفی و صنعتی به علت عدم رعایت موازین دقیق بهداشتی با حضور مسئولان تعزیرات حکومتی، مرکز بهداشت و اماکن نیروی انتظامی  پلمب شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز