کارشناس طرح های برق روستایی شرکت توزیع نیروی برق استان:

واگذاری ۲۴ نیروگاه خورشیدی روستایی به روستائیان کهگیلویه و بویراحمد

۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۵:۵۴:۱۷
کد خبر: ۱۰۵۷۹۷۸
واگذاری ۲۴ نیروگاه خورشیدی روستایی به روستائیان کهگیلویه و بویراحمد
کارشناس طرح های برق روستایی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از واگذاری 24 نیروگاه خورشیدی روستایی به روستائیان شهرستان های بهمئی و مارگون این استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ غلامعباس افراس  با بیان این مطلب گفت:  24 نیروگاه خورشیدی در چهار روستای شهرستان های بهمئی و مارگون به روستانشینان واگذار تا آنان نیز از نعمت برق بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه کار انتقال شبکه های برق به این چهار روستا سخت و از سویی فاقد صرفه های اقتصادی بوده است، اظهارداشت: روستاهای  چهتون و چاه چهل در بهمئی و تنگ خشک زیلایی و دلی تنگو  در شهرستان مارگون روستاهایی هستند که بزودی از نعمت برق نیروگاه خورشیدی بهره خواهند برد.

کارشناس طرح های برق روستایی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، اعتبار واگذاری این نیروگاه های خورشیدی به روستانشنیان این 2 شهرستان را حدود 9 میلیارد ریال ذکر و خاطرنشان کرد: این روستاها در دور دسترس ترین مناطق شهرستان های خود واقع شده اند.

افراس گفت: شروع عملیات اجرایی برقرسانی به چهار روستای عنوان شده در آذرماه سال گذشته بوده که اکنون آماده بهره برداری است.

وی، سخت گذری، پراکندگی و کوهستانی بودن استان کهگیلویه و بویراحمد را از مهمترین مشکلات کنونی برای برقرسانی روستایی در این استان برشمرد.

کارشناس طرح های برق روستایی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از یک هزار و 760 روستا با جمعیت خانواری بالای 56 هزار خانوار اکنون در این استان از نعمت برق پایدار برخوردار هستند.

 شهرستان بهمئی  در 300 کیلومتری و  شهرستان مارگون  در 100 کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز