رئیس هیات فوتبال کهگیلویه وبویراحمد خبر داد:

ناظر فوتسال استان در کلاس ناظرین فوتسال کشور

۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۱۰:۳۶:۳۳
کد خبر: ۱۰۵۹۲۵۵
ناظر فوتسال استان در کلاس ناظرین فوتسال کشور
افشاریان رئیس هیات فوتبال استان کهگیلویه وبویراحمد از حضور ناظر ملی فوتسال استان در کلاس ناظرین فوتسال کشور در کرج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه وبویراحمد؛ افشاریان رئیس هیات فوتبال استان کهگیلویه وبویراحمد از حضور ناظر ملی فوتسال استان در کلاس ناظرین فوتسال کشور در کرج خبر داد.

خداداد افشاریان ،رئیس هیات فوتبال استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان این خبر اظهار داشت:کلاس ناظرین فوتسال کشور به میزبانی کرج برگزار می شود.
 
افشاریان داور بین المللی فوتبال کشور و رئیس هیات فوتبال کهگیلویه وبویراحمد از حضور آرمان حاتمی ناظر فوتسال کشور در این کلاس خبر و اظهار داشت:کلاس ناظرین فوتسال کشور از روز جمعه 28 الی یکشنبه 30شهریورماه به میزبانی استان کرج در محمد شهر برگزار می شود و آرمان حاتمی ناظر فوتسال استان از سوی فدراسیون و کمیته داوران به این کلاس دعوت شده است.
 
رئیس هیات فوتبال کهگیلویه وبویراحمد هدف از برگزاری کلاس ناظرین فوتسال کشور را تغییرات عمده در قوانین و مقررات داوری رشته فوتسال عنوان و گفت :در فصل جدید رقابتهای لیگ های فوتسال کشور قوانین جدید داوری اجرا خواهد شد.
 
افشاریان ضمن آرزوی موفقیت برای حاتمی ناظر فوتسال استان و کشور تصریح کرد:هیات فوتبال استان کهگیلویه وبویراحمد یک ناظر و یک داور در لیگ برتر و دو داور در لیگ دسته یکم کشور دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز