مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی خبر داد:

اراک میزبان ۴۳ دوره مسابقات استانی قرآن کریم

۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۱۰:۱۹:۰۸
کد خبر: ۱۰۵۹۳۴۰
اراک میزبان ۴۳ دوره مسابقات استانی قرآن کریم
 مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: چهل و سومین دوره مسابقات استانی قرآن کریم با حضور ۱۵۲ شرکت کننده ،در آستان امامزاده محمد عابد (ع)شهرستان اراک برگزار خواهد شد.

به گزارش برنا از اراک ،حجت الاسلام عبدالله واحدی در گفتگو با خبرنگاران  افزود:چهل و سومین دوره مسابقات استانی قرآن کریم با حضور ۱۵۲ شرکت کننده،جمعه ۲۸ شهریور ماه از ساعت ۸ الی ۲۰،در آستان امامزاده محمد عابد (ع)شهرستان اراک برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات تعداد ۸۵ نفر خانم و ۶۷ نفر آقا شرکت دارند که در رشته های حفظ،تحقیق،ترتیل ،اذان،دعاخوانی و همسرایی به رقابت خواهند پرداخت و افراد برگزیده به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی بیان کرد: مجموع این رقابت ها توسط ۱۰ داور (2داور بومی و ۸ داور غیر بومی از استان های البرز و قم) داوری می شود.

وی اظهار داشت: در این دوره از مسابقات ،۲۲ شرکت کننده در قرائت تحقیق،۳۹ نفر در قرائت ترتیل،۲۴ نفر دعاخوانی،۱۶ نفر حفظ ۵ جزء،۳۰ نفر حفظ ۱۰ جزء،۱۷ نفر حفظ ۲۰ جزء،۱۲ نفر حفظ کل و ۲۶ نفر در رشته اذان با یکدیگر به رقابت می پردازند.

حجت الاسلام واحدی تصریح کرد:در اختتامیه این دوره از مسابقات از ۱۴ نفر منتخب مسابقه کتابخوانی معجزه قرن که با هدف آشنایی هر چه بیشتر عاشقان قرآن با کربلایی کاظم ساروقی برگزار گردیده بود،تقدیر بعمل خواهد آمد.

وی در پایان گفت:این مسابقات به گونه ای برنامه ریزی شده که ضمن رعایت فاصله اجتماعی از تجمع متسابقین جلوگیری شود و مسابقات با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار گردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز