مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد:

تعطیلی مغازه های لوازم خانگی در یاسوج / با گرانفروشان برخورد جدی صورت می گیرد

۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۱۶:۰۰:۰۷
کد خبر: ۱۰۵۹۶۴۹
براتعلی صالحی مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گران فروشی ،تخفیفات بی دلیل و نزدن فاکتور را از دلایل تعطیلی مغازه های فروش لوازم خانگی در یاسوج اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ صالحی افزود:باتوجه به افزایش قیمت لوازم خانگی از ابتدای سال جاری برسی های با همکاری گشت مشترک دستگاههای نظارتی صورت گرفت که متاسفانه تخلفات زیادی مشاهده شد‌.

وی در توضیح تخفیفات بی دلیل مغازه های لوازم خانگی اظهار کرد: این تخفیفات متعلق به مردم و مصرف کننده است که پس از برسی های صورت گرفته مشاهده شد که فروشندگان  این لوازم بخشی از تخفیفات را برای خود قرار می دهند یا اینکه اصلاً این تخفیفات را اعلام نمی کنند،یعنی اینکه تخفیفات اعلام شده از سوی شرکت ها وفاکتورهای صادر شده آن کالا ها با قیمت فروش به مشتری مطابقت ندارد.

صالحی با اشاره به اینکه یکی از ملاک‌های برسی ما فاکتور است ابراز کرد:ما برسی می کنیم بر چه اساس و قیمتی فروشنده،کالا را خریداری کرده و سود قانونی آن را مشخص می کنیم تا بر همین اساس قیمت نهایی کالا توسط مشتری پرداخت شود.

وی تاکید کرد:اینکه بعضی از این مغازه های لوازم خانگی فاکتور بر روی کالای خود نزدن را رئیس صنف مربوطه باید پاسخگو باشد اگر این مغازه ها به این روند ادامه دهند بزودی همگی آنها نیز پلمپ می شوند. 

وی گفت: در حال حاظر مسئولین مربوطه در اداره صنعت معدن و تجارت استان به همراه مسئولین صنف لوازم خانگی پیگیر این موضوع هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز