استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

نیروی انتظامی بر تمام موضوعات امنیتی اشراف اطلاعاتی دارد/ امنیت پایدار با پشتوانه مردمی محقق می شود

۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۲۰:۰۰:۴۵
کد خبر: ۱۰۶۱۳۸۴
نیروی انتظامی بر تمام موضوعات امنیتی اشراف اطلاعاتی دارد/ امنیت پایدار با پشتوانه مردمی محقق می شود
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این که نیروی انتظامی بر تمام موضوعات امنیتی اشراف اطلاعاتی دارد، گفت: تأمین امنیت مطالبه جدی مردم است و امنیت صرفاً توسط پلیس تأمین می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ حسین کلانتری در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان با گرامی داشت هفته دفاع مقدس، گفت: زحمات قابل توجهی در مجموعه انتظامی استان صورت گرفته که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با بیان اینکه شاهد تلاش های بی شائبه پلیس در استان هستیم، افزود: تلاش های خوبی در استان برای تأمین امنیت صورت گرفته که مسئولان کشوری، اعضای شورای تأمین استان را مورد تشویق قرار دادند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تأمین امنیت مطالبه جدی مردم است و امنیت صرفا توسط پلیس تأمین می شود، در جمهوری اسلامی پلیس پشتوانه ای مقتدر و مردم پایه دارد که در هیچ کجای دنیا این چنین نیست.

کلانتری با تأکید بر اینکه امنیت مطالبه مردم است، اظهار داشت: با پشتوانه مردمی باید امنیت پایدار را محقق کنیم، ما از مردم و برای مردم هستیم و حتما شهروندان قدردان آرامش و آسایش تأمین شده هستند.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی بر تمامی موضوعات امنیتی اشراف اطلاعاتی دارد، بیان داشت: سردار انصاری تلاش فراوانی در استان داشته که قابل تقدیر است، برای جناب سرهنگ مصطفایی در کسوت فرمانده جدید استان آرزوی موفقیت روز افزون را از خداوند منان خواستارم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه پلیس هوشمندانه و با برنامه ریزی برای امنیت مردم تلاش می کند، خاطر نشان کرد: همه مردم و اعضای شورای تأمین از اقدامات صورت گرفته در نیروی انتظامی استان رضایتمند هستند و امیدواریم همانند همیشه در امور محوله خوش بدرخشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز