رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گچساران خبر داد:

برگزاری همایش دوچرخه سواری گرامیداشت روز جهانی بدون خودرو

۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۹:۴۱:۱۸
کد خبر: ۱۰۶۲۰۹۶
برگزاری همایش دوچرخه سواری گرامیداشت روز جهانی بدون خودرو
عبدالخانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گچساران از برگزاری همایش دوچرخه سواری گرامیداشت روز بدون خودرو در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ عبدالخانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گچساران از برگزاری همایش دوچرخه سواری گرامیداشت روز بدون خودرو در این شهر خبر داد.

فریدون عبدالخانی ،رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گچساران با بیان این خبر  گفت :در گرامیداشت روز جهانی بدون خودرو ،همایش دوچرخه سواری در شهر گچساران برگزار شد.

عبدالخانی ،رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گچساران افزود: در این همایش که با همکاری اداره ورزش شهرستان ،هیات همگانی ،شهرداری ،نیروی نظامی و انتظامی از ابتدای خیابان بلادیان تا شهرداری شهر گچساران برگزار شد ،شرکت کنندگان مسیر همایش را رکاب زدند که در پایان به قید قرعه به شرکت کنندگان جوایزی اهدا شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گچساران ضمن تشکر از هیات های همگانی شهرستان دربرگزاری این همایش از حضور شهردار شهر گچساران در این همایش خبر و اظهار امیدواری کرد برگزاری این همایش بتواند در فرهنگ سازی استفاده از دوچرخه در استان و شهرستان کمک کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز