مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد:

اجرای ۳۱ پروژه سرمایه‌گذاری گردشگری در استان کهگیلویه و بویراحمد

۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۲:۱۳:۱۲
کد خبر: ۱۰۶۲۲۶۳
اجرای ۳۱ پروژه سرمایه‌گذاری گردشگری در استان کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد از اجرای ۳۱ پروژه سرمایه‌گذاری گردشگری در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛مجید صفایی صبح امروز از اجرای ۳۱ پروژه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در یک سال گذشته خبرداد و افزود: در حال حاضر میانگین پیشرفت فیزیکی طرح‌های مذکور ۵۰درصد است.

صفایی با اشاره به اینکه پروژه‌های گردشگری توسط بخش خصوصی و با حمایت اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد در حال ساخت هستند، افزود: این پروژه‌ها شامل اقامتگاه بوم‌گردی، هتل، مهمانپذیر، مجتمع‌های تفریحی و پذیرایی و... است.

وی در ادامه اظهار کرد: با افتتاح کامل این پروژه‌ها برای حدود ۶۱۱ نفر اشتغال‌زایی مستقیم ایجاد می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در نیمه دوم سال ١٣٩٨ با هدف توسعه زیرساخت‌های گردشگری ۶۴ موافقت اصولی و ۱۳ مجوز ایجاد صادر شده است.

صفایی افزود: در نیمه دوم سال ۹۸ با هدف بالا بردن سطح دانش علمی کارکنان و فعالان بخش گردشگری ۳۰۰ ساعت کلاس آموزشی در حوزه گردشگری استان برگزار شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در یک سال گذشته بیش از ۱۶۰۰ مورد بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری استان صورت گرفته است.

صفایی بیان کرد: ۹ پروژه بزرگ جهش تولید در حوزه سرمایه‌گذاری گردشگری در شش ماه ابتداى سال ۹۹ با حجم سرمایه‌گذارى ۱۰۳۰ میلیارد ریال برای کهگیلویه و بویراحمد مصوب شده و تاکنون ۲۰ درصد این اعتبار به این اداره‌کل ابلاغ شده که روند اجرایی این پروژها را سرعت می‌بخشد.

عضو کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری در کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: افتتاح این پروژه‌ها سبب رونق اقتصادی در همه شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز