مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد:

اشتغال پایدار با اجرای مطلوب مشاغل خانگی ایجاد می شود

۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۰:۲۰:۵۷
کد خبر: ۱۰۶۲۶۴۱
اشتغال پایدار با اجرای مطلوب مشاغل خانگی ایجاد می شود
نیک مرام مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت:در صورتی که طرح مشاغل خانگی به خوبی اجرا شود اشتغال پایدار ایجاد خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ پروانه نیک مرام مدیرکل تعاون کار و رفاه احتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت:در صورتی که طرح مشاغل خانگی به خوبی اجرا شود اشتغال پایدار ایجاد خواهد شد

پروانه نیک مرام در نشست هم اندیشی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با رئیس و معاون جهاددانشگاهی استان افزود: از بارزترین ویژگی‌های این طرح اتصال به بازار است که ما باید در راستای آمورش نیروی کار و کاهش نرخ بیکاری از این فرصت نهایت بهره را ببریم.

وی افزود: تعاون کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد از طرح های مشارکتی استقبال می کند و آماده همکاری لازم با همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها در راستای بهبود فضای کسب و کار در استان هستیم.

نیک مرام اظهارکرد: کارگروه توسعه مشاغل خانگی باید متشکل از نیروهای خبره و آگاه به مسائل این حوزه باشد که بتوانند در راستای تحقق اهداف و نتیجه سودمند مفید واقع شوند.

سید محمد قائم کاظمی بیدک، رئیس جهاددانشگاهی واحد استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی۱۵۰۰نفر سهمیه استان است که این برنامه بر پایه شناسایی و مزیت ها، آموزش و توانمند سازی و اتصال به بازار آنهاست و انتظار می رود با تلاش هر دو دستگاه این مهم به نتیجه مطلوب برسد.

کاظمی اظهارکرد: در استان کهگیلویه  و بویراحمد نیز این موضوع به عهده جهاد دانشگاهی واحد کهگیلویه  و بویراحمد است و علاقه‌مندان باید در زمان مقرر در سامانه  inhb.ir اقدام به ثبت نام نمایند شرایط متقاضیان ثبت نام در طرح حداقل سن 18سال، بومی استان محل ثبت نام، عدم اشتغال تمام وقت و نداشتن بیمه کارفرمایی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز