کشف محموله قاچاق میلیاردی در دنا

۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۱:۱۰:۱۴
کد خبر: ۱۰۶۲۸۰۸
کشف محموله قاچاق میلیاردی در دنا
فرمانده انتظامی استان از کشف کالاهای قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال از دو دستگاه خودرو در محور یاسوج - اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ سرهنگ ستاد کیقباد مصطفایی اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی شهرستان دنا با هماهنگی مرجع قضائی در محورهای مواصلاتی یاسوج به اصفهان ایست و بازرسی برپا کردند.

وی افزود: مأموران حین انجام ایست و بازرسی به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و یک دستگاه اتوبوس مشکوک شدند و به آنان دستور توقف دادند.

مصطفایی تصریح کرد: رانندگان با بی توجهی به دستورات پلیس از محل متواری که پس از طی مسافتی با شلیک چند تیر هوایی و سپس به سمت لاستیکها خودروها نیز متوقف و مأموران در بازرسی از این خودروها ۱۷۰ عدد قهوه ساز، ۷۶ عدد مخلوط کن، ۲ دستگاه ماشین لباسشویی، یک دستگاه ماشین ظرفشویی، ۱۸۰ عدد شارژر برقی، ۳۶ عدد سر پلوس خودرو، ۲۴ عدد لنت خودرو، ۲۴ عدد کمک خودرو، ۱۵ هزار عدد ماسک خارجی و یک دستگاه کولر دوتیکه کشف و ضبط کردند.

این مقام انتظامی استان با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده ۲ میلیارد ریال، برآورد شده است خاطرنشان کرد: در این راستا ۳ نفر دستگیر و مرجع قضائی معرفی و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه قاچاق از تهدیدهای های مهم تولید و اشتغال ملی است، تصریح کرد: نیروی انتظامی قاطعانه با قاچاقچیان کالا و ارز برخورد می‌کند.

 

نظر شما