ایده‌های برتر سلامت زنان جمع‌آوری می‌شود

۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۱:۳۸:۰۶
کد خبر: ۱۰۶۳۳۹۳
ایده‌های برتر سلامت زنان جمع‌آوری می‌شود
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از برگزاری فراخوان ایده‌های برتر سلامت زنان در چهارمحال و بختیاری خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزرای برنا؛ مهربان صادقی، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد افزود: فراخوان ایده‌های برتر سلامت زنان با شعار " زنان سالم، خانواده و جامعه سالم" از سوی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، کمیته مطالعات و تحقیقات سلامت زنان برگزار می‌شود.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: زمان ارسال ایده‌ها یکم مهرماه لغایت یکم آذرماه ۹۹ خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند ایده‌های خود را جهت اصلاح امور تاثیرگذار در سلامت زنان در قالب فایل Word به همراه مشخصات کامل به آدرس ایمیل womenideas@skums.ac.ir  ارسال کنند.

او عنوان کرد: محورهای فراخوان نقش‌های شغلی و اجتماعی زنان/ امنیت شغلی و اجتماعی، زنان و موانع موجود در ارتقاء و پیشرفت آن‌ها ازجمله تابوهای اجتماعی، حمایت از زنان در دوران بارداری و دو سال ابتدایی تولد فرزند، زن و نقش‌های مختلف در خانواده و جامعه، تامین، حفظ و ارتقا سلامت روان زنان در همه‌گیری کرونا (همسرآزاری، خشونت و...)، زنان شاغل و نگهداری از فرزندان در همه‌گیری کرونا، سایر موضوعات مرتبط با سلامت زنان در همه‌گیری کرونا (تحصیل فرزندان، مدیریت اقتصاد خانواده)، سایر موضوعات مرتبط با سلامت زنان( ورزش و فعالیت بدنی، تغذیه سالم و...) و نقش زنان در سلامت خانواده در همه‌گیری کرونا ( پیشگیری، مراقبت، پایبندی به پروتکل‌های بهداشتی، مقابله با باورهای غلط و... ) هستند.

صادقی خاطرنشان کرد: به نفرات برتر در هفته بزرگداشت مقام زن از طرف دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز