علوی خبر داد:

هتل ورزش شهر یاسوج ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۰:۲۱:۱۵
کد خبر: ۱۰۶۴۰۱۱
هتل ورزش شهر یاسوج ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد از پیشرفت فیزیکی 60 درصد پروژه هتل ورزش شهر یاسوج خبر و گفت :برای تکمیل و افتتاح این پروژه به 5میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه وبویراحمد؛ علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد از پیشرفت فیزیکی 60 درصد پروژه هتل ورزش شهر یاسوج خبر و گفت :برای تکمیل و افتتاح این پروژه به 5میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
 
سید محمد تقی علوی ،مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان این خبر اظهار داشت:کار احداث پروژه هتل ورزش شهر یاسوج در زمینی به مساحت 4600 متر مربع از سال 1386 آغاز شد.
 
علوی ،مدیر کل ورزش و جوانان استان ادامه داد:این پروژه استانی در پنج طبقه ،شامل رستوران ،خوابگاه در دو طبقه شامل 24 اتاق به تعداد 240 تخت ،8 سوئیت و سالن آمفی تئاتر در دست ساخت و احداث است.
 
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه بویراحمد بیان داشت:تاکنون برای این پروژه 3 میلیارد تومان هزینه از محل اعتبارات استانی هزینه شده و برای تکمیل و افتتاح آن به 5میلیارد اعتبار نیاز است.
 
علوی در خصوص زمان افتتاح و بهره برداری از پروژه هتل ورزش شهر یاسوج گفت :در صورت تامین اعتبار مورد نیاز سال 1400 این پروژه افتتاح خواهد شد .
 
وی ،نیاز جامعه ورزش استان به هتل ورزش را برای میزبانی رقابتهای کشوری مهم و ضروری دانست و تنها مشکل این استان در میزبانی رقابتهای را نبود خوابگاه عنوان و از مسولین استانی و کشوری خواست در تامین اعتبارات برای تکمیل این پروژه مساعدت کنند.
50 هیات در دو بخش آقایان و بانوان در استان کهگیلویه وبویراحمد فعالیت می کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز