رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک؛

کادر درمان استان تاب و توان روزهای اول شیوع کرونا را ندارند

۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۳:۴۰:۰۲
کد خبر: ۱۰۶۴۲۳۹
کادر درمان  استان تاب و توان روزهای اول شیوع کرونا را ندارند
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: ۷۵۵ نفر از مردم استان مرکزی در یک هفته گذشته به ویروس کرونا مبتلا شدند که گروه سنی ۳۰ تا ۳۹ سال با ۱۸۹ مبتلا بیشترین تعداد در گروه‌های سنی را به خود اختصاص داده‌اند.

به گزارش برنا از اراک ، دکتر محمد جمالیان در جلسه مبارزه با کرونا  افزود : ۳۲ مبتلا به ویروس کرونا استان مرکزی در یک هفته گذشته جان خود را از دست دادند که اراک با ۲۱ مورد بیشترین فوتی‌ها در این زمینه را داشته است.
وی بیان کرد: گروه سنی ۷۰ تا ۷۹ سال با ۱۸ فوتی بیشترین فوتی‌ها در گروه‌های سنی مبتلا به ویروس کرونا در استان مرکزی را به خود اختصاص داده اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک موج سوم شیوع ویروس کرونا در استان مرکزی را ناشی از سفرهای شهریور ماه دانست و گفت: رسیدن به شرایط مطلوب نیازمند همکاری آحاد مردم و جلوگیری از تشکیل هر گونه اجتماع است.


دکتر جمالیان بیان کرد: کادر درمان بیمارستان‌های مختلف استان مرکزی تاب و توان روزهای اول شیوع کرونا را ندارند و انتظار می‌رود آحاد مردم و دستگاه‌های مختلف اجرایی به خصوص پلیس همکاری بیشتری با کادر درمان داشته باشند.
وی اظهار داشت: ۲۲ نفر از کادر درمان استان مرکزی در یک هفته گذشته به ویروس کرونا مبتلا شدند که از این تعداد ۹ مبتلا مربوط به شهرستان کمیجان است این که این امر کادر پزشکی و پرستاری را در رسیدگی به بیماران دچار مشکل می‌کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز