۴۰ میلیارد ریال به بیمارستان دیر بوشهر تخصیص یافت

۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۳:۰۰:۵۴
کد خبر: ۱۰۶۴۷۵۶
۴۰ میلیارد ریال به بیمارستان دیر بوشهر تخصیص یافت
فرماندار دیر استان بوشهر گفت: ۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبار سفر رئیس جمهوری به این استان به بیمارستان امام هادی (ع) این شهرستان تخصیص یافت.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ کریم علی حسنی، فرماندار دیر استان بوشهر در آئین تقدیر از مدافعان سلامت شهرستان دیر افزود: یکی از دغدغه مسئولان و مردم این شهرستان تکمیل و راه‌اندازی بخش زنان و زایشگاه بیمارستان دیر بود که با کمک ۱۷ میلیارد ریالی خیران و شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تجهیزات خریداری و بزودی این بخش فعال خواهد شد.

فرماندار دیر بیان کرد: راه‌اندازی بیمارستان یکی از انتظارات بحق مردم این شهرستان بود که با درایت و مساعدت ویژه وزیر بهداشت محقق و یکی از دستاوردهای  بزرگ دولت تدبیر و امید به شمار می‌رود.

او گفت: از زمان شروع ویروس کرونا هفت هزار و ۵۱۶ بازرسی و نظارت بهداشتی در بخش‌های محتلف شهرستان دیر انجام شد که از این تعداد ۸۰ مورد به  تشکیل پرونده و ۵۰ مورد تعطیل واحد صورت گرفته است که نشان می دهد که مردم اصول بهداشتی را رعایت می‌کنند.

فرماندار دیر خواستار نظارت بیشتر و دقیق تر بر رعایت اصول بهداشتی مدارس شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: از ابتدای شروع بیماری کرونا ۲۰ نفر از کارکنان این شبکه مبتلا شدند و اکنون همگی بهبود یافته‌اند.

احمد آخوندی افزود: تاکنون ۱۱۵ بیمار در این شهرستان مبتلا به ویروس کرونا شدند که از این تعداد ۲۵ بیمار جان خود را از دست دادند.

او از مردم خواست با ماسک زدن و رعایت فاصله اجتماعی و پرهیز از شرکت در تجمع‌ها و مراسم عمومی با شبکه بهداشت و درمان همکاری کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز