پرداخت ۲۳ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به مددجویان کهگیلویه و بویراحمد

۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۶:۲۵:۵۶
کد خبر: ۱۰۶۴۹۱۳
پرداخت ۲۳ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به مددجویان کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 23 میلیارد و 231 میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی به مددجویان کمیته امداد و اقشار نیازمند پرداخت‌شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد،گفت: پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی یکی از برنامه‌های این نهاد برای توانمندی مددجویان و حل مشکلات آن‌ها است.

وی با اشاره به اینکه 23 میلیارد و 231 میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی از ابتدای سال جاری تاکنون به مددجویان پرداخت‌شده، افزود: این میزان تسهیلات به 267 نفر از مددجویان و افراد نیازمند پرداخت‌شده است.  

مبشری تصریح کرد: : تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی به‌منظور تأمین هزینه‌های ضروری نیازمندان ازجمله تحصیلی، درمان، مسکن، ازدواج و حل مشکلات معیشتی پرداخت می‌شود.

مبشری به صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت اشاره و بیان کرد: : صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کمیته امداد درگاه مطمئنی برای سپرده‌گذاری خیران و نیکوکاران است تا با سپرده‌گذاری در این صندوق کمیته امداد را در کمک‌رسانی به افراد نیازمند یاری رسانند.

وی اظهار کرد: یکی از راهبردهای اساسی کمیته امداد تأسیس صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت است که از طریق این صندوق با همکاری رابطان و عاملان این نهاد در تعامل با خیران، سپرده‌های قرض‌الحسنه آنان بر اساس یک فرایند تعریف‌شده جذب و سپس از طریق این صندوق در قالب وام قرض‌الحسنه به نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر واجد شرایط پرداخت می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه کمک مردم و سرمایه‌گذاری در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت برای استفاده نیازمندان و رفع فقر و محرومیت از استان بسیار مؤثر است، گفت: خواهان همکاری دستگاه‌ها و نهادهای مختلف و مردم نیکوکار هم استانی هستیم تا با افتتاح حساب و سپرده‌گذاری در این صندوق، کمیته امداد را در ارائه وام قرض‌الحسنه به نیازمندان یاری کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز