میانگین زمان رسیدن به حادثه ۲ دقیقه و ۴۸ ثانیه / ۷ خودرو نو به ناوگان آتشنشانی بیرجند اضافه شد

۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۱۳:۲۱:۴۱
کد خبر: ۱۰۶۵۳۸۴
میانگین زمان رسیدن به حادثه ۲ دقیقه و ۴۸ ثانیه / ۷ خودرو نو به ناوگان آتشنشانی بیرجند اضافه شد
امروز هفت دستگاه خودرو تجهیز شده امدادی و نو به ناوگان سازمان آتش نشانی اضافه می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند روز دوشنبه در آیین گرامیداشت روز آتش نشانی و ایمنی همراه با تقدیر از تلاش‌های یکساله آتش نشانان گفت: امروز هفت دستگاه خودرو تجهیز شده امدادی را به ناوگان سازمان آتش نشانی اضافه می‌کنیم و این دستگاه‌ها هم در زمینه امداد و نجات و هم در زمینه اطفای حریق مورد استفاده قرار می‌گیرند.

علی حسینی افزود: این تعداد خودرو با همکاری شهرداری بیرجند و سازمان آتش نشانی تجهیز شد و از خارج خودرو خریداری نکردیم بلکه این اقدام با هماهنگی و مدیریت شهرداری انجام شد و خودروها به همه امکانات اطفای حریق مجهز شده‌اند.

وی اظهار داشت: با ورود این خودروها به حوزه امداد و نجات، زمان رسیدن به حوادث در مرکز استان کاهش می‌یابد.

وی گفت: امسال میانگین زمان رسیدن به حادثه ۲ دقیقه و ۴۸ ثانیه است در حالی که سال قبل سه دقیقه و ۴۴ ثانیه بود و این نشانه حمایت شهرداری و شورای اسلامی شهر بیرجند از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی است.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند بیان کرد: امسال در اجرای طرح آتش نشان داوطلب تاکنون ۴۹۰ نفر آتش نشان داوطلب به مجموعه ما اضافه شدند و ۵۸ نفر از تاکسیرانانی هستند که یک کپسول اطفای حریق در اختیار آنها گذاشته و آموزش‌های لازم نیز ارائه شده است.

وی گفت: ۱۵ هزار و ۸۴۰ نفر ساعت آموزش‌های تخصصی درون سازمانی را با موضوعات امداد و نجات و اطفای حریق برای کارکنان برگزار کردیم و مرکز جامع علمی و کاربردی نیز همکاری خوبی داشتند که از خدمات آنها تشکر می‌کنیم.

حسینی افزود: از ابتدای امسال تاکنون چهار هزار و ۶۰۰ مورد بازدید ایمنی از مکان‌های مختلف داشتیم و تاییدیه‌ها و گواهی‌های ایمنی و علت‌یابی‌های حریق در حوزه پیشگیری انجام شده که نتیجه آن کاهش حوادث بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز