رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد:

جذب ۲۹۰ نیرو در این دانشگاه / استان ۱۱ هزار دوز واکسن آنفولانزا سهمیه دارد

۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۱۸:۳۲:۱۶
کد خبر: ۱۰۶۵۶۱۷
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: با برگزاری آزمون استخدامی ۲۹۰ نیروی شرکتی ،قراردادی، و پیمانی جذب کردیم که ۷۰ درصد آنها در بخش بهداشت و درمان هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ دکتر پرویز یزدانپناه در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: استان ما ۱۱ هزار دوز واکسن آنفولانزا سهمیه دارد که در حال حاضر ۶ هزار دوز آن دریافت شده و زنان باردار ،جانبازان، بیماران خاص، پرسنل مراکز بهداشتی درمانی، سالمندان و زندانیان در اولویت استفاده هستند.

 به گفته وی در مرحله بعدی دریافت این واکسن توزیع آن توسط داروخانه ها و برای عموم مردم صورت می گیرد.

 وی با اشاره به ۲۴ پروژه عمرانی این دانشگاه اظهار کرد:دهه فجر امسال بیمارستان بهمئی ،گچساران، وکلنیک تخصصی دهدشت افتتاح می‌شود. یزدان‌پناه ادامه داد: برای رفع کمبود نیروهای متخصص در یک سال گذشته ۵۵ متخصص جذب و به شهرستان ها اعزام کرده ایم.

 وی گفت: بدهی بیمارستان شهید جلیل یاسوج و باشت از ۲۲ میلیارد تومان به ۱۶ میلیارد تومان کاهش یافته است.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از مجموع بیماران کرونایی استان ۷ هزار ۱۷۵ نفر آنها بهبود یافته است.

 دکترپرویز یزدان پناه افزود: هم اکنون ۲۵۰ بیمار مشکوک به کرونا در  بیمارستان بستری هستند که از این تعداد ۱۱۱ نفر بیماری آنها قطعی میباشد.

 وی رعایت پروتکل های بهداشتی مانند فاصله‌گذاری مناسب، زدن ماسک و دوری از سفرهای غیرضروری را از جمله راهکارهای الزامی برای مهار کرونا معرفی کرد.

وی گفت: زنان باردار،سالمندان و افرادی که دارای بیماری زمینه ای هستند بیشتر در معرض خطر ابتلا به این بیماری قرار دارند.

پزدان پناه بیان کرد:پرسنل بهداشتی و درمانی استان خدمت رسان مردم در عرصه سلامت هستند و باید با عزم همکاری همگانی فشار روانی که بر روی آنها وجود دارد کم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز