انتصاب معاون جدید امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد

۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۲۲:۰۰:۳۸
کد خبر: ۱۰۶۵۶۷۱
انتصاب معاون جدید امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد
مراسم معارفه معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ طی حکمی از سوی سید امان الله جهانبین مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان محمد مظفری به عنوان معاون امداد و نجات این جمعیت منصوب و از خدمات مسعود وکیلی معاون اسبق امداد و نجات تجلیل به عمل آمد.

 سید امان الله جهانبین ضمن تشکر از زحمات سه ساله مسعود وکیلی ، معاونت امداد نجات را رکن رکین جمعیت هلال احمر و بازوی توانمند ابراز هویت به پیشانی فعالیتهای جمعیت هلال احمر برشمرد و اشاره داشت عملکرد جمعیت هلال احمر مرهون تلاش‌های دسته جمعی امدادگران ، نجاتگران، اعضای جوانان ،داوطلبان و پرسنل سختکوش این جمعیت می باشد .

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه وبویراحمد در ادامه  محمد مظفری منصورآباد را که پیش از این سوابقی نظیر ریاست جمعیت هلال احمر شهرستان بویراحمد، رئیس پایگاه های عملیات و پشتیبانی امداد و نجات استان، رئیس اداره پشتیبانی و مسئول بازرسی استان را در کارنامه خود دارد را به عنوان معاون جدید امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان معرفی نمود .

درحکم سید امان الله جهان بین آمده است:

 نظر به تعهد، شایستگی و سوابق ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر» منصوب می‌شوید.

با توجه به وظایف خاص و مهم جمعیت هلال احمر در حوزه امداد و نجات و شرایط اقلیمی و جغرافیایی ویژۀ استان، از جنابعالی انتظار دارم ضمن هماهنگی مستمر با اینجانب و همدلی همفکری باسایر ارکان ، معاونین وروسای شعب جمعیت و با استفاده از توان علمی و تخصصی کارشناسان و نیروهای پرتلاش آن معاونت، تمام همت خویش را به منظور شناسایی، ارزیابی و تحلیل نقاط قوت و ضعف و همچنین فرصت‌ها و تهدیدهای موجود در حوزۀ امداد و نجات به منظور ارتقای توانمندی‌ها و قابلیت‌های جمعیت هلال احمراستان بخصوص افزایش کیفیت و سرعت امدادرسانی در پاسخگویی و مواجهه با حوادث و بلایا بکار گیرید و نسبت به هماهنگی و تعامل مستمر با سازمان مدیریت بحران استان و سایر ارگان‌های مربوطه اقدام نمایید.

بالندگی و توفیق روزافزون شما را در خدمت به مردم شریف استان کهگیلویه وبویراحمد در جهت اهداف والای جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران  از درگاه خداوند یگانه و مهربان، مسئلت دارم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز