رونمایی از پیراهن جدید تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت برای شرکت در لیگ برتر هندبال / کمک به ورزش ایثار است

۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۰:۳۱:۱۰
کد خبر: ۱۰۶۶۲۷۹
رونمایی از پیراهن جدید تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت برای شرکت در لیگ برتر هندبال / کمک به ورزش ایثار است
در این آیین باحضور رئیس فدراسیون هندبال کشور و مسئولان استانی از پیراهن جدید تیم فرازبام خائیز دهدشت برای شرکت در لیگ برتر هندبال کشور در یاسوج رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ علیرضا پاکدل رییس فدراسیون هندبال کمک به ورزش استان را ایثار دانست و گفت: حمایت‌های معنوی یکی از نیازمندی‌های ورزش بوده و باید تلاش کرد تا معنویت و ارزش‌ها در ورزش به ویژه هندبال بیشتر شود.

پاکدل با بیان اینکه هندبال جمهوری اسلامی ایران در رتبه هشتم دنیا و سوم آسیا قرار دارد افزود: باید تلاش کنیم تا ورزش هندبال در استانها مانند درختان تنومندی برای جوانان پابرجا بماند و تحقق این مهم نیازمند حمایت همه جانبه مسئولان است.

پاکدل خاطرنشان‌کرد: رشته اول ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد هندبال است که امیدواریم از سوی مسئولان  مورد حمایت قرار گیرد و روز به روز توسعه پیدا کند.

 در ادامه این آیین مجید صفایی مدیر کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت :ترویج گردشگری ورزشی نقش بسزایی در توسعه فرهنگی و اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد دارد.

صفایی افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش های ورزشی و گردشگری ظرفیت بسیار مناسبی دارد و گردشگری ورزشی در واقع منبع سرشار و سلامتی و بستر مناسبی برای سودآوری به اشتغال است.

وی تصریح کرد: تیم هندبال خاییز دهدشت معرفی ظرفیت های طبیعی استان بوده و منقش شدن پیراهن این تیم به به اصطلاح اثر تاریخی بلادشاپور نقش بسزایی در معرفی گردشگری ظرفیت‌های گردشگری استان دارد.

مجید پارسایی، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فرازبام خائیز دهدشت  نیز در این آیین گفت: باشگاه هندبال فرازبام خائیز دهدشت نهال نوپا ودر حال رشد است که از مسئولان کشوری ،استانی و شهرستانی انتظار داریم در جهت رشد و تعالی ورزش شهرستان کهگیلویه تلاش مضاعف داشته باشند.

پارسایی اظهارکرد: باشگاه فرازبام خائیز طی ۵ سال اخیر فعالیت ها و حرکت آکادمیک و علمی در شهرستان کهگیلویه انجام داد که پیامدهای مثبتی در پی داشت.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فرازبام خائیز دهدشت در ادامه افزود: این باشگاه علاوه بر خوش درخشیدن در لیگ برتر بزرگسالان، تیم نوجوانان این باشگاه مقام اول و دوم را در مسابقات استعدادهای برتر هندبال کشور و قهرمانی نونهالان کشور را کسب کرده است.

پارسایی تصریح کرد: امیدواریم مسئولان کار گروهی را برای رفع مشکل ورزشی این شهرستان تشکیل دهند و حمایت وکمک کنند تا کهگیلویه بتواند پایلوت هندبال ایران شود.

سید محمد تقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد هم نیز در این آیین: گفت این استان می تواند در رشته های مختلف ورزشی در سطح کشور و حتی عرصه بین المللی سرآمد باشد.

علوی عنوان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد به طور همزمان دو تیم در لیگ برتر هندبال تیم فرازبام خائیز دهدشت و نفت گچساران دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز