فراخوان انتخاب صادرکنندگان برگزیده استانی در سال ۱۳۹۹

۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۰۹:۵۴:۱۰
کد خبر: ۱۰۶۶۳۸۵
فراخوان انتخاب صادرکنندگان برگزیده استانی در سال ۱۳۹۹
سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با مشارکت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز و در راستای وظایف ذاتی خود و به منظور ارج نهادن به تلاش فعالان اقتصادی عرصه صادرات غیر نفتی کشور نسبت به انتخاب، معرفی و تجلیل از صادر کنندگان برگزیده استانی اقدام می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی ، بنا به اعلام سازمان صنعت معدن و تجارت استان  بر همین اساس فعالین اقتصادی و صادرکنندگان استان اعم از حقیقی و حقوقی که تمایل به حضور در این فرآیند را دارند می توانند بر اساس جدول زمانبندی ذیل نسبت به ثبت نام در این مراسم اقدام نمایند‫.

 

پانزدهم شهریور ماه لغایت پانزدهم مهرماه :

متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت بیست و چهارمین مراسم روز صادرات به آدرس اینترنتی ‫http://ed.iccima.ir نسبت به مطالعه کامل و دقیق شاخص های عمومی و اختصاصی گروه های کالایی و گروه های خدماتی اقدام نموده و بعد از جمع آوری اطلاعات مورد نیاز با مراجعه مجدد به سامانه روز ملی صادرات و ورود به صفحه ثبت نام، نسبت به تکمیل فرم ها و ثبت نام آنلاین در این رویداد اقدام نمایند‫.

‫لازم به ذکر است پس از تایید نهایی و ارسال مدارک به دبیرخانه مرکز، امکان هیچگونه ویرایش و تغییری در اطلاعات نخواهند داشت.

 

تذکر مهم : با عنایت به مصوبات کمیته موضوع ماده «۲» چهاردهمین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی و همچنین بسته سیاستی نحوه رفع تعهد ارزی صادرکنندگان سال ۱۳۹۸ بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و تصمیم کارگروه انتخاب صادر کنندگان نمونه کشوری، متقاضیان محترم صرفاً در صورت رفع تعهدات ارزی خود بر اساس بسته فوق الذکر، امکان شرکت و انتخاب در فرآیند صادرکننده نمونه کشوری را خواهند داشت. لازم به ذکر است میزان رفع تعهدات ارزی برای تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی ۷۰٪ از ارز حاصل از صادرات این شرکت ها می باشد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز