طی حکمی:

انتصاب یک کهگیلویه و بویراحمدی در جمعیت هلال احمر کشور

۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۷:۵۱:۱۱
کد خبر: ۱۰۶۶۸۲۷
انتصاب یک کهگیلویه و بویراحمدی در جمعیت هلال احمر کشور
طی حکمی از سوی محمد رحیم شهریاری خزانه دار ومدیرعامل ذیحساب جمعیت هلال احمر کشور علیرضا امینی از فرزندان شایسته استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان خزانه‌دار و عامل ذیحساب سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ سید امان الله جهانبین مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خبر داد :طی حکمی از سوی محمد رحیم شهریاری خزانه‌دار کل و ذیحساب جمعیت هلال احمر کشور ،علیرضا امینی از پرسنل سختکوش و شایسته جمعیت هلال احمر استان به عنوان خزانه‌دار و عامل ذیحساب سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور منصوب شد.

 در حکم شهریاری(خزانه‌دار کل و ذیحساب جمعیت هلال احمر کشور) آمده است :

جناب آقای علیرضا امینی سی سخت 

به استناد بند ۲ ماده ۳۱ آیین نامه مالی محاسباتی و معاملاتی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به موجب این حکم به عنوان خزانه‌دار و عامل ذیحساب سازمان داوطلبان منصوب می شوید. امید است با بهره‌گیری از دانش و تجربه خویش برابر قوانین و مقررات ،دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های صادره و همکاری با سایر واحدهای ذیربط در انجام وظایف امور محوله موفق و موید باشید.

 لازم به ذکر است علیرضا امینی سوابقی چون خزانه داری و عامل ذیحساب سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور را قبل از این در یک دوره دو ساله، خزانه داری و عامل ذیحساب جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد را در دو دوره چهار ساله و دو ساله ،خزانه دار و عامل ذیحساب جمعیت هلال احمر استان بوشهر را در یک دوره دو ساله ،مشاور مالی صنایع نساجی جمعیت هلال احمر کشور را در طی یک دوره دو ساله و معاون اداری پشتیبانی جمعیت هلال احمر استان را در یک دوره چهار ساله در کارنامه خود دارد . 

از سوی سید امان الله جهانبین ،مجید آذر مقدم به عنوان خزانه دار و عامل ذیحساب جمعیت هلال احمر استان به جای ایشان معرفی شد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز