معاون رئیس جمهوری و رئیس در اراک مطرح کرد؛

عملیات اجرایی سه‌هزار واحد مسکونی در استان مرکزی آغاز می‌شود

۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۸:۱۴:۳۷
کد خبر: ۱۰۶۶۹۱۱
عملیات اجرایی سه‌هزار واحد مسکونی در استان مرکزی آغاز می‌شود
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: منازل مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی حداکثر تا هشت ماه آینده بهره‌برداری می‌شوند.

به گزارش برنا از اراک، محمدباقر نوبخت در جریان سفر یکروزه به استان مرکزی در بدو ورود به اراک در جمع خبرنگاران، افزود: عملیات اجرایی سه‌هزار واحد مسکونی امروز در استان مرکزی آغاز می‌شود که از این تعداد ۲ هزار واحد ویژه اقشار کم‌درآمد و یک‌هزار واحد دیگر نیز ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) این استان است.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی ساخت این منازل مسکونی تا هشت ماه آینده یا حداکثر تا پایان دولت دوازدهم(خردادماه سال آینده) بهره‌برداری و تحویل واجدان شرایط می‌شود.

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور بیان کرد: علاوه بر این، طرح‌های عمرانی بسیاری در استان مرکزی وجود دارد که باید تا پایان امسال یا پایان فعالیت دولت دوازدهم به بهره‌برداری برسند که روز جاری در شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان مصوب و اعتبارات لازم نیز از سوی این سازمان تامین خواهد شد.

نوبخت اظهار داشت: همچنین طرح‌هایی به عنوان برنامه جهش تولید استان مرکزی معرفی شده‌اند که در راستای منویات رهبر معظم انقلاب باید تعیین‌تکلیف شوند که در شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز