معاون رئیس جمهور خبرداد؛

اختصاص ۲۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان ولیعصر( عج) اراک

۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۶:۳۱:۲۶
کد خبر: ۱۰۶۷۱۷۴
اختصاص ۲۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان ولیعصر( عج) اراک
 رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: به نمتیندگی از سوی دولت ، سازمان برنامه و بودجه در راستای تکمیل بیمارستان ولیعصر (عج ) ۲۲۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داد و در صورت نیاز مشروط بر تکمیل تا بهار سال آتی به عنوان طرح اولویت دار مد نظر ویژه قرار گیرد. 

به گزارش برنا از اراک محمدباقر نوبخت در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار داشت: در راستای توسعه استان برای اجرایی کردن ۱۴ طرح عمرانی ناتمام اعتباری بالغ بر ۵۵۰ میلیارد تومان لحاظ شد تا پایان سال جاری و یا پیش از اتمام دولت این طرح ها به سرانجام برسد .

وی تاکید کرد : در قالب جهش تولید و بر مبنای فرمایشات مقام معظم رهبری ، همچنین ۲۵ طرح تولیدی با اعتباری بالغ بر هزار و ۹۷۰ میلیارد تومان به تصویب رسید که به واسطه اجرای این طرح ها می‌توان زمینه اشتغال ۶ هزار نفر را در استان ایجاد و ۲۰ هزار میلیارد ارزش افزوده نیز به همراه داشته باشد.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور اظهار داشت : در روز جاری عملیات اجرایی سه هزار واحد مسکونی به تفکیک هزار واحد برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و دو هزار واحد برای اقشار کم درآمد با مشارکت بنیاد مسکن و کمیته امداد آغاز شد که در بهارسال جاری به بهره برداری می رسد.

نوبخت افزود : ۴۴۰۰ واحد منزل مسکونی بازسازی شده نیز به بهره‌برداری رسید که این ین مهم در راستای توجه ویژه دولت و مقام معظم رهبری به اقشار کم درآمد می باشد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز