استاندار مرکزی :

یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل طرح های سفر هیات دولت به استان پرداخت می شود

۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۲۲:۴۵:۵۰
کد خبر: ۱۰۶۷۲۵۷
یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل طرح های سفر هیات دولت به استان پرداخت می شود
 استاندار مرکزی گفت : طی چهار سال گذشته همزمان با سفر هیات دولت به استان ، ۹۳۲ میلیارد تومان در راستای اجرای طرح ها به استان اختصاص یافت که تاکنون یک هزار و ۳۷۰میلیارد تومان به استان تزریق شده است اما به دلیل نوسانات قیمت ها این طرح ها به سرانجام نرسیده است . 

به گزارش برنا از اراک، سید علی آقازاده در حاشیه سفر محمد باقر نوبخت به اراو در گفتگو با خبرنگار برنا  افزود : در سفر یک روزه رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور مقرر شد یک هزار و ۳۰۰میلیارد تومان دیگر در راستای تکمیل طرح های سفر ریاست جمهوری طی چهار سال گذشته به استان تخصیص داده شود .

نماینده عالی دولت در استان تاکید کرد : در حال حاضر ۲۰طرح خارج از طرح های سفر ریاست جمهوری با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰درصد در استان وجود دارد که مقرر شد ۱۷۱میلیارد تومان اعتبار دیگر برای اتمام این طرح ها اختصاص یابد و در اولین فرصت در شنبه هفته جاری کارگروهی در سازمان برنامه و بودجه تشکیل و نحوه پرداخت آن تعیین تکلیف شود. آقازاده با اشاره به اینکه همزمان عملیات اجرایی سه هزار واحد مسکونی در استان آغاز شد، بیان داشت : تکمیل باغ موزه دفاع مقدس و دو طرح دیگر که در راستای توسعه استان نقش بسیار مهمی دارد نیز در دستور کار ویژه قرار گرفت .

استاندار مرکزی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی مسجد حضرت قائم ( عج) نیز خاطر نشان کرد : امید است سفر معاون رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور رهاوردهای مناسبی برای استان داشته باشد و مسئولان اجرایی استان نیز در این خصوص پیگیری های لازم را انجام می دهند تا پایان سال بخش زیادی از تعهدات را به سرانجام برسانیم.

 

نظر شما