بهمن فرازمند سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران شد

۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۰:۳۶:۱۴
کد خبر: ۱۰۶۷۲۵۹
بهمن فرازمند سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران شد
رئیس امورورزش شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران گفت: بهمن فرازمند با قراردادی سفید هدایت تیم فوتبال نفت و گاز این شهرستان در لیگ دسته دوم کشور را برعهده گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛شاهرخ داودی اظهار داشت: این مربی با سابقه با قراردادی یک ساله هدایت تیم نفت و گاز گچساران را برعهده گرفت.

فرازمند سال های ۹۴ تا ۹۶ سابقه حضور در تیم فوتبال نفت وگاز گچساران را داشته است.

بهمن فرازمند سابقه صعود به لیگ یک در سال ۹۲، حضور دربازی پلی آف صعود به لیگ یک سال ۹۵ و صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در سال ۹۵ را با تیم نفت وگاز گچساران در کارنامه خود دارد.

رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران تصریح کرد: با توجه به شرایط مالی نامناسب باشگاه و بخشنامه صرفه جویی وزارت نفت ر زمان حاضر بودجه بسیار ناچیزی برای اداره تیم در اختیار داریم.

داودی افزود: در شرایط فعلی تنها راه حفظ تیم در لیگ دسته دوم پذیرش شرایط قرارداد سفید امضا بوده که بهمن فرازمند با از خودگذشتگی برای حفظ تیم نفت و گاز گچساران این شرایط را پذیرفت.

داودی افزود: در شرایط فعلی قرارداد همه بازیکنان و کادر فنی سفید خواهد بود و فعلا مبلغی برای بستن قراردادمالی در اختیار نداریم.

رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران با قدردانی از پذیرش شرایط خاص باشگاه در فصل جاری از سوی سرمربی تیم فوتبال اظهارداشت:  در تلاش هستیم که از سوی مدیریت امکانات پشتیبانی خوبی در اختیار تیم فوتبال نفت و گاز قرار داده شود. 

نفت و گاز گچساران در فصل گذشته لیگ دسته دوم فوتبال کشور ۳۳ امتیازی کسب کرد و در رده هفتم لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار گرفت.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در رقابت های لیگ دسته دوم فصل پیش هشت پیروزی،۹ تساوی کسب کرد و نتیجه ۹ بازی را به حریفان واگذار کرد.

این تیم درمسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور ۲۸ گل وارد دروازه حریفان کرد و ۲۹ گل نیز از حریفان دریافت کرد.

در این دوره از رقابت‌ها تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در گروه دوم با تیم‌هایی مانند پاس همدان، شهرداری بم، شهرداری بندرعباس، چوکای تالش، سردار بوکان، نفت امیدیه، بعثت کرمانشاه، شهدای بابلسر، ایران‌جوان بوشهر، ملی حفاری اهواز، رزکان کرج و دارایی بندرگز هم گروه بود.

باشگاه نفت و گاز گچساران با قدمتی ۵۵ ساله یکی از باشگاه‌های فعال و پرطرفدار جنوب کشور است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز