به مناسبت گرامیداشت هفته جهانی سالمندان: 

عملیات اجرایی ساخت سوئیت های زوجین سالمند، در سرای سالمندان ابراهیم آباد آغاز شد

۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۲۱:۰۳:۴۲
کد خبر: ۱۰۶۷۴۷۱
عملیات اجرایی ساخت سوئیت های زوجین سالمند، در سرای سالمندان ابراهیم آباد آغاز شد
 مدیر روایط عمومی خانه سالمندان استان مرکزی گفت : به مناسبت گرامیداشت هفته جهانی سالمندان ، ( هفتم الی ۱۳مهرماه ) عملیات اجرایی ساخت سوئیت های زوجین سالمند، در سرای سالمندان ابراهیم آباد امروز جمعه آغاز شد.

به گزارش برنا از اراک ،  بهزاد حسنخانی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار برنا بیان داشت: عصر امروز جمعه به همت مدیران واحدهای تولیدی لجور، فولاد درخشان ، فولاد بافت و رئیس اتحادیه طلا و جواهر استان عملیات اجرایی ۱۰سوئیت ( خانه سالمندی) در قطعه زمینی به مساحت ۵۰۰ مترمربع ، ویژه زوم های سالمند آغاز شد .

وی افزود : متراژ این خانه های سالمندی ۴۰مترمربع می باشد که با اعتبار ۲۰میلیارد ریال توسط این خیرین طی هفت ماهه آتی ساخته می شوند.

مدیر روابط عمومی خانه سالمندان استان مرکزی گفت : با توجه به اینکه استان مرکزی دومین استان پیر کشور است و میزان جمعیت سالمندان در آینده رو به افزایش است ، از این رو ساخت خانه های سالمندان توسط خیرین اقدام بسیار شایسته و قابل تقدیر است .

حسنخانی با اشاره به بند ۷ سیاست‌های کلی جمعیتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری گفت: باید برای احترام و تکریم سالمندان و تأمین سلامت و نگهداری آنها در خانواده و استفاده از تجاربشان در عرصه‌های مختلف فرهنگسازی شود.

وی تاکید کرد : پیر شدن جمعیت اجتناب ناپذیر است که می طلبد به واسطه حمایت و مساعدت خیرین ، بستر لازم را در راستای ارتقای کیفیت زندگی سالمندان فراهم کرد .

مدیر روابط عمومی خانه سالمندان استان مرکزی خاطر نشان کرد: یکشنبه هفته جاری مصادف با گرامیداشت هفته سالمندان با حضور مسئولین استانی، عملیات اجرایی بزرگترین مرکز توانبخشی و آموزشی سالمندان در کوی رضوی روبروی هایپرما آغاز می شود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز