اعضای کادر فنی تیم هندبال گچساران در لیگ برتر مشخص شدند

۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۷:۲۸:۲۵
کد خبر: ۱۰۶۷۴۹۹
اعضای کادر فنی تیم هندبال گچساران در لیگ برتر مشخص شدند
رئیس امور ورزش شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت:اصغر نوروزنژاد به عنوان سرمربی، سعید پایاب سرپرست و عباس رضا زاده مربی تیم هندبال نفت وگاز این شهرستان برای بازی های لیگ برتر هندبال امسال تعیین شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛شاهرخ داودی اظهار داشت: اصغر نوروزنژاد با قراردادی سفید سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران شد.

وی افزود: شرایط تیم های ورزشی باشگاهی وزارت نفت با توجه به صرفه جویی در هزینه و کاهش بودجه ورزش قهرمانی وزارت نفت در فصل جاری از لحاظ مالی و بحران کرونا بسیار ویژه است و امیدواریم در ادامه فصل بتوانیم شرایط مناسب تری برای پرداخت های مالی مربیان و بازیکنان این تیم زحمتکش فراهم کنیم.

داودی اظهارداشت: در شرایط فعلی اعضای کادر و بازیکنان تیم هندبال نفت و گاز گچساران با فداکاری با این باشگاه قرارداد سفید امضا کرده اند.

رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران افزود: تیم هندبال نفت و گاز این شهرستان که در شرایط سخت مالی مجوز حضور در لیگ برتر را کسب کرد تمرینات خود را برای هفته سوم مهر ماه  آغاز شده است.

قرعه کشی فصل جدید لیگ برتر هندبال کشور روز دوازدهم شهریور بدون حضور باشگاه نفت و گاز گچساران برگزار شد اما با تلاش مسئولان نفت وگاز با این مسابقات بازگشت. 

تیم هندبال مردان نفت و گاز گچساران که قهرمانی در مسابقات لیگ برتر هندبال ایران، مقام چهارم جام باشگاه های آسیا و رتبه هفتم جام قهرمانان باشگاه های جهان را در کارنامه خود دارد به دلیل کمبود بودجه از مسابقات لیگ برتر هندبال ایران جا مانده بود.

تیم های پرسپولیس بهبهان،ذوب آهن اصفهان ،زاگرس اسلام آباد غرب،ستارگان دشتستان،پاس ناجا قم، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون،کیمیا کاشت کردستان،صنعت مس کرمان،فولاد مبارکه سپاهان، زغال سنگ طبس،پرواز هوانیروز و فراز بام خائیز دهدشت در لیگ برتر هندبال مردان ایران در فصل جدید شرکت می کنند.

شهرستان ۱۲۶ هزار نفری گچساران با ۱۸ تیم در لیگ های مختلف کشوری از قطب های اصلی ورزش کهگیلویه و بویراحمد در سال های گذشته تاکنون بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز