با حضور فرمانده سپاه فتح استان:

افتتاح دفتر خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد

۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۵:۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۰۶۷۹۱۱
افتتاح دفتر خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد
دفتر خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمددر مراسمی با حضور فرمانده سپاه فتح و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ آیین افتتاح دفتر خبرگزاری بسیج استان  با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح ، حجت الاسلام والمسلمین سیروس حکمتی نیک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح, سرهنگ دوم پاسدار مهدی حیدری معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح, سروان پاسدار عبدالرسول علیزاده مدیر روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح و ابراهیم عزیزی مسئول خبرگزاری بسیج استان انجام شد.

در این آیین ابتدا مسئول خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد گزارشی اجمالی از اقدامات شش ماهه این خبرگزاری در سطح استان ارائه داد و گفت: طی این مدت کوتاه اقدامات خوبی جهت معرفی حوزه فعالیت خبرگزاری بسیج در سطح استان انجام شده است و ان شالله این روند با تلاش هر چه بیشتر ادامه خواهد یافت.

ابراهیم عزیزی افزود: بحث ارتقای کیفیت اخبار و پوشش حداکثری برنامه های سپاه فتح و بسیج از دیگر اهدافی است که به منظور انعکاس آنها در خبرگزاری بسیج و کانال های خبری کشور با حساسیت ویژه ای دنبال می شود.

وی توجه به مبحث آموزش اصولی و حرفه ای خبرنگاران افتخاری بسیج و افراد علاقه مند به این حوزه را از دیگر رویکردهای خبرگزاری بسیج برشمرد و گفت: تلاش برای تولید عکس نوشته, موشن گرافیک، کلیپ های کوتاه از فعالیت های سپاه و بسیج و انتشار حداکثری در فضای مجازی را از دیگر برنامه های این مجموعه عنوان کرد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در نیز در این آیین ضمن ابراز رضایت کامل ازعملکرد حوزه روابط عمومی وتبلیغات سپاه فتح و همچنین خبرگزاری بسیج استان گفت: امروزه رسانه ها نقش تعیین کننده ای در آگاهی بخشی به جامعه دارند و فرایند اطلاع رسانی دقیق و شفاف در کنار مطالبه گری از مسئولان بسیاری از مشکلات را مرتفع می سازد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم دل با اشاره به خدمات گسترده سپاه و بسیج در جامعه و کمک به محرومیت زادیی از استان ، گفت: خبرگزاری بسیج ظرفیت مناسبی برای انعکاس این خدمات به مردم است.

وی بیان کرد: روزانه اخبار و رویدادهای مختلف را در رسانه های استان رصد می کنم و نقش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد در انعکاس اخبارمربوط به سپاه، اقشار مختلف بسیج، پایگاه های مقاومت و سایر رده ها بر کسی پوشیده نیست.

سردار خرم دل تصریح کرد: سپاه و بسیج خود را خادم مردم می دانند و در سختی ها و مشکلات تا آخرین لحظه در کنار مردم خواهند بود.

وی افزود: سپاه فتح و بسیج با اجرای طرح های مختلف عمرانی در مناطق محروم و کمتر برخوردار استان کهگیلویه و بویراحمد در تلاش است تا بخشی از مشکلات موجود را بر دوش مردم  بردارد و خدمات متنوع فرهنگی، پزشکی، اجتماعی، اقتصادی و ... را به جامعه هدف ارائه کند.

سردار خرم دل به موضوع ویروس منحوس کرونا در استان نیز اشاره کرد و گفت: از روزهای آغازین شیوع این ویروس در کشور و استان سپاه و بسیج با تمام توان به میدان آمدند و در حوزه گند زدایی مراکز و معابر، تامین مواد ضدعفونی کننده، تولید ماسک, لباس های بیمارستانی، بسته های معیشتی، بسته های فرهنگی و ورزشی برای دانش آموزان مناطق کمتر برخوردار و سایر بخش های مورد نیاز به مردم خدمات رسانی می کنند و تاکنون نیز ادامه دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین از انعکاس اخبار و خدمات حوزه سپاه و بسیج در خبرگزاری بسیج استان و کشور تقدیر کرد و گفت: توفیقی نصیب شد امروز در حوزه روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح و خبرگزاری بسیج استان حضور پیدا کنیم و دفتر این خبرگزاری را افتتاح کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین سیروس حکمتی نیک افزود: مجموعه روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح و خبرگزاری بسیج استان می تواند منشا انعکاس و پوشش عملکرد سپاه فتح و بسیج در قالب جهاد تبیین و موضوعات مد نظر این نهادهای انقلابی باشد.

وی بیان کرد: انتظار می رود این مجموعه ارزشمند در راستای اطلاع رسانی گسترده فعالیت های چشمگیر سپاه و بسیج در عرصه های مختلف موفق باشد و در بحث تبلیغ و ابلاغ منویات و مطالبات مقاوم معظم رهبری و ارکان سپاه و بسیج با روحیه برخواسته از جهاد تبیین، گام بردارد.

امام جمعه موقت یاسوج ابراز داشت: امیداریم اقدامات شایسته ای که توسط سپاه و بسیج در حوزه محرومیت زادیی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سایر عرصه ها انجام می شود از طریق خبرگزاری بسیج به جامعه منعکس شود و سایر رسانه های استان و کشور نیز به تبع آن در این راستا نسبت به پوشش اخبار همکاری و مساعدت داشته باشند.

این مسئول بیان کرد: خبرگزاری بسیج که در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد به تبع سراسر کشور راه اندازی شده است وظیفه دارد با توجه به رسالت ارزشمند خود اخبار را بدون کم و کاست و براساس اصول ارزشمند حاکم بر رفتار حرفه ای خبرنگاری به  مخاطبان و جامعه هدف انتقال دهد.

حجت الاسلام والمسلمین حکمتی نیک در پایان گفت: امید می رود خبرگزاری بسیج با ظرافت و لطافت هرچه تمام تر در عرصه ماموریت حرفه ای خود بتواند رسالت اطلاع رسانی را به نحو احسن انجام دهد تا مردم از اقدامت شایسته و دستاوردهای ارزشمند سپاه و بسیج آگاهی پیدا کنند.

 

نظر شما