بهره مندی ۳۷۰ مددجوی کهگیلویه و بویراحمدی از کمک هزینه اجاره مسکن

۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۲:۳۵:۱۳
کد خبر: ۱۰۶۸۳۶۶
بهره مندی ۳۷۰ مددجوی کهگیلویه و بویراحمدی از کمک هزینه اجاره مسکن
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در شش‌ماهه نخست سال جاری 370 مددجوی تحت حمایت این نهاد از کمک‌هزینه اجاره و ودیعه مسکن بهره مند شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، گفت: پرداخت کمک‌هزینه اجاره و ودیعه مسکن به مددجویان بدون مسکن از برنامه‌های این نهاد در حمایت از خانواده‌های تحت حمایت است.

وی از پرداخت کمک‌هزینه اجاره و ودیعه مسکن به 370 مددجوی تحت حمایت این نهاد در شش‌ماهه نخست امسال خبر داد و افزود: در این خصوص دو میلیارد و 40 میلیون تومان از منابع و اعتبارات این نهاد هزینه شده است.

مبشری تصریح کرد: از میزان مبلغ کمک‌هزینه پرداخت‌شده 485 میلیون تومان آن کمک‌هزینه اجاره مسکن بوده که به‌صورت بلاعوض به 267 مددجوی اجاره‌نشین شهری پرداخت‌شده است.

 وی با اشاره به اینکه 2600 مددجوی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اجاره‌نشین هستند، گفت: رویکرد اصلی کمیته امداد در حوزه خدمت‌رسانی به مددجویان تحت حمایت، توانمندسازی آن‌ها در بخش‌های مختلف بوده و خدمات متعددی به‌منظور تحقق این هدف به آن‌ها ارائه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به شرایط سخت خانوارهای مستأجر برای تأمین هزینه‌ها و اجاره مسکن در سال جاری گفت: کمیته امداد به‌صورت بلاعوض و یا در قالب وام‌های قرض‌الحسنه به این خانوارها کمک می‌کند که در این خصوص امیدواریم نیکوکاران همانند هرسال یاری گر این نهاد در تأمین هزینه‌های مسکن نیازمندان باشند.

 

نظر شما