۱۷ باند قاچاق مواد مخدر در خراسان جنوبی متلاشی شد

۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۵:۵۹:۰۱
کد خبر: ۱۰۶۹۰۰۰
۱۷ باند قاچاق مواد مخدر در خراسان جنوبی متلاشی شد
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: طی ۶ ماه گذشته ۱۷ باند قاچاق مواد مخدر در مناطق کویری خراسان جنوبی توسط ماموران پلیس در یگان تکاوری امام حسین (ع) دیهوک منهدم شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، سرهنگ حسن شجاعی نسب اظهار داشت: ماموران پلیس در یگان تکاوری امام حسین (ع) دیهوک در این مدت ۱۷ باند قاچاق و حمل مواد مخدر را منهدم و یک تن و ۲۶۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر را کشف کردند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۶۴ درصد رشد داشته است.

وی افزود: ماموران طی چند عملیات پلیسی در مناطق کویری، هفت خودرو سبک و ۶ موتورسیکلت تیزرو از سوداگران مرگ را توقیف کردند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی تصریح کرد: کویر خراسان جنوبی که استان‌های کرمان، یزد، خراسان رضوی، سمنان و اصفهان را به هم متصل می‌کند نیاز به حفاظت و پایش دارد که با تلاش تکاوران پلیس در دیهوک، امنیت خوبی در مناطق کویری استان حاکم است.

وی بر آمادگی عملیاتی و رزمی تکاوران پلیس تاکید کرد و گفت: تکاوران پلیس با فراگرفتن آموزش‌های خاص رزمی و عملیاتی از آمادگی، توان جسمی و اشرافیت بالایی برخوردار هستند و با حضور مقتدرانه خود در مناطق کویری اجازه جولان به برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی و مخلان امنیت را نخواهند داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز