برگزاری نشست ستاد درآمد، توسعه و تجهیز منابع استان کهگیلویه و بویراحمد

۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۵:۵۲:۴۴
کد خبر: ۱۰۶۹۶۳۶
برگزاری نشست ستاد درآمد، توسعه و تجهیز منابع استان کهگیلویه و بویراحمد
نشست ستاد درآمد، توسعه و تجهیز منابع استان کهگیلویه و بویراحمد به منظور بحث و بررسی و تبادل نظر پیرامون میزان عملکرد درآمدهای عمومی استان طی شش ماهه اول ۱۳۹۹، برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛نشست ستاد درآمد، توسعه و تجهیز منابع استان کهگیلویه و بویراحمد به منظور بحث و بررسی و تبادل نظر پیرامون میزان عملکرد درآمدهای عمومی استان طی شش ماهه اول ۱۳۹۹،  با حضور علی سلحشوری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و رئیس ستاد درآمد استان، غضنفر آرام مدیرکل امور اقتصادی و دارایی و دبیر ستاد درآمد استان و سایر اعضاء استانی این ستاد در محل سالن جلسات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد.

علی سلحشوری  رئیس سازمان، در این نشست گفت: تحقق وصول کامل درآمدهای مصوب استان تا پایان سال از اهم برنامه های این ستاد است که باید با تلاش بیشتر، تا پایان سال این موضوع مهم اجرایی و عملیاتی گردد تا استان از عواید وصول درآمدها منتفع گردد.

رئیس ستاد تجهیز درآمد استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنانش، با تاکید بر جلوگیری از فرارهای مالیاتی و شناسایی مالیات های جدید در استان، افزود: با مطالعه و ارائه راهکار و همچنین ایجاد مشوق هایی در این زمینه، کمک شایانی به وصول درآمدهای استان در سال ۱۳۹۹ صورت خواهد گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز