شمار جان باختگان کرونایی کهگیلویه و بویراحمد به ۱۴۶ نفر رسید

۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۲۱:۲۳:۰۶
کد خبر: ۱۰۶۹۷۴۱
شمار جان باختگان کرونایی کهگیلویه و بویراحمد به ۱۴۶ نفر رسید
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: طی 24 ساعت گذشته، متاسفانه 3 بیمار در شهرستان های کهگیلویه و چرام به علت ابتلا به کووید19 جان خود را از دست دادند که شمار قربانیان کرونای استان به 146 نفر رسید.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ دکتر پرویز یزدانپناه افزود: هم اکنون 277 بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد 124 نفر مبتلای قطعی و 17 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند. 
 
وی اذعان داشت: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 8107 مورد گزارش شده است.
 
دکتر یزدان پناه اضافه کرد: از 281 نمونه دریافت شده، بیشترین موارد مربوط به بویراحمد ٥٤درصد، گچساران ٢٥ درصد، بهمئی ١٥درصد و بقیه موارد در کهگیلویه و دنا می باشد.
 
وی افزود: چنانچه مردم به هشدارها و توصیه های بهداشتی توجه نکنند در روزهای آینده به مرحله خطرناک قرمز کرونایی در استان وارد شده و قطعا شرایط بحرانی تری را تجربه خواهیم کرد و در این مرحله مجبور خواهیم شد تا محدویت های قبلی را به مورد اجرا بگذاریم. 
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطر نشان کرد: از عموم مردم شریف استان عاجزانه تقاضا داریم رعایت موازین بهداشتی از جمله رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، رعایت بهداشت فردی،  عدم حضور در  تجمعات و نرفتن به مسافرت را بطور کامل در راس برنامه های خود قرار دهند و همچنین از آمد و رفت به مکان های آلوده و سربسته خودداری کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز