ثبت اظهارنامه مالیاتی در کهگیلویه وبویراحمد ۲۳ درصد افزایش یافت

۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۰۸:۵۹:۳۹
کد خبر: ۱۰۶۹۸۲۶
ثبت اظهارنامه مالیاتی در کهگیلویه وبویراحمد ۲۳ درصد افزایش یافت
مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد گفت: ثبت اظهارنامه مالیاتی در مرداد و شهریور امسال برای تعیین مالیات عملکرد سال ۱۳۹۸ فعالان اقتصادی نسبت به سال گذشته ۲۳ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛محمد علی غفاری اظهار داشت: امسال میزان ارائه اظهارنامه مستغلات ۱۳درصد،اشخاص حقوقی ۶درصد و اشخاص حقیقی ۴.۵ درصد در کهگیلویه و بویراحمد افزایش نشان می دهد.

مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: در مرداد ماه سال جاری اشخاص حقیقی ۲۵هزار و ۴۸۵مورد اظهارنامه مالیاتی ارائه کردند.

وی بیان کرد: در شهریور ماه سال جاری اشخاص حقوقی ۲هزار و ۷۰۰ اظهارنامه و املاک اجاره ای پنج هزار و ۴۵۱ مورد اظهارنامه مالیاتی برای تعیین میزان مالیات عملکرد سال ۹۸ خود ثبت کرده اند.

مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد با تقدیر از جامعه رسانه ای  استان در امر ترویج فرهنگ مالیاتی گفت:در مرداد و شهریور ماه اقدامات موثری با بهره گیری از ظرفیت های اطلاع رسانی رسانه ای در سطح استان انجام گرفت که این امر به افزایش آگاهی فعالان اقتصادی و نیز ثبت اظهارنامه مالیاتی کمک کرد.

غفاری از تلاش مضاعف و تحسین برانگیز پرسنل مالیاتی امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد در مرداد و شهریور برای کمک به جلب رضایت مودیان تقدیرکرد و افزود: شهرداری یاسوج در زمینه نصب اطلاعیه ها و بیلبوردهای اطلاع رسانی مالیاتی در معابر شهری همکاری تقدیر آمیزی را داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز