جزئیات مصاحبه پذیرفته شدگان ورود به دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

۱۳۹۹/۰۷/۱۷ - ۱۰:۴۷:۲۶
کد خبر: ۱۰۷۰۲۹۵
جزئیات مصاحبه پذیرفته شدگان ورود به دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد جزئیات انجام مصاحبه، معاینه پزشکی و پذیرش مردان و زنان پذیرفته شده چند برابر ظرفیت ورود به دانشگاه فرهنگیان این استان در سال ۱۳۹۹ را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛هادی زارع پور اظهار داشت: مصاحبه، معاینه پزشکی و پذیرش این افراد بر اساس حروف الفبا و جنسیت به مدت پنج روز و از ۱۹ تا ۲۳ مهرماه امسال انجام خواهد شد. 

وی افزود: این افراد بر اساس روز و ساعت تعیین شده باید از ساعت هشت صبح تا ۱۷ عصر به آدرس یاسوج، راهنمایی، خیابان ستارخان،  میدان شهید فهمیده، پردیس‌ دانشگاه فرهنگیان دخترانه کوثر مراجعه کنند. 

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مراجعه پذیرفته شدگان مرد دارای حرف اول نام خانوادگی «الف تا خ»، «د تا ل» و «م تا ی» برای انجام مصاحبه، معاینه پزشکی و پذیرش به ترتیب در روزهای ۱۹، ۲۰ و ۲۱ مهرماه امسال است.  

زارع پور عنوان کرد: مراجعه پذیرفته شدگان زن دارای حرف اول نام خانوادگی «الف تا ث»، «ج تا ل» و «م تا ی» برای انجام مصاحبه،  معاینه پزشکی و پذیرشنیز به ترتیب در روزهای ۲۱، ۲۲ و ۲۳ مهرماه امسال است.  

وی ابراز داشت: مدارک مورد نیاز هنگام مراجعه پذیرفته شدگان شامل پوشه روغنی سبزرنگ و گیره برای مردان و پوشه سفیدرنگ و گیره   برای زنان، ۶ قطعه عکس سه در چهار با زمینه سفید و پشت نویسی شده، اصل کارت ملی و ۲ سری کپی پشت و روی آن، اصل شناسنامه  به همراه ۲ سری کپی تمامی صفحات آن، اصل مدرک دیپلم یا گواهی موقت تأیید شده به همراه کپی برابر با اصل آن، اصل مدرک پیش  دانشگاهی و ریزنمرات به همراه کپی برابر با اصل آنها، ریزنمرات تأیید شده سه سال آخر متوسطه و کپی برابر با اصل آن، پرینت قبولی در آزمون سراسری، اصل فیش واریزی به مبلغ ۴۶۰ هزار ریال به شماره حساب ۲۱۷۳۱۲۴۱۰۵۰۰۳ نزد بانک ملی به نام اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد و تکمیل فرم گزینش است. 

زارع پور گفت: حضور نیافتن پذیرفته شدگان در روز مصاحبه به منزله انصراف آنان تلقی می شود. 

وی اظهار داشت: بمنظور رعایت شیوه نامه های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا و با توجه به لزوم حفظ سلامت عمومی باید پذیرفته  شدگان به تنهایی برای انجام مصاحبه و معاینه پزشکی مراجعه کرده و از آوردن فرد یا افرادی به همراه خود بپرهیزند. 

زارع پور افزود: همراه داشتن هرگونه وسایل ارتباط جمعی به ویژه گوشی تلفن همراه از سوی پذیرفته شدگان ممنوع است.   

وی بیان کرد: رعایت نکات بهداشتی، حفظ فاصله گذاری اجتماعی، پوشیدن ماسک و دستکش، همراه داشتن دفترچه درمانی، آب آشامیدنی، خودکار و مواد ضدعفونی کننده الزامی است. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز