مهلت آثار ارسال به جشنواره ملی «نقاشی آب» اعلام شد

۱۳۹۹/۰۷/۱۸ - ۰۹:۵۶:۲۲
کد خبر: ۱۰۷۰۵۳۰
مهلت آثار ارسال به جشنواره ملی «نقاشی آب» اعلام شد
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهلت ارسال آثار از سوی کودکان و نوجوانان این استان به نخستین جشنواره ملی «نقاشی آب» از ۱۵ مهرماه تا اول دی ماه ۱۳۹۹ است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛هادی زارع پور اظهار داشت: زمان برگزاری این جشنواره ملی بهار سال ۱۴۰۰ خواهد بود. 

وی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره ملی ایجاد حساسیت لازم بین کودکان و نوجوانان کشور و کهگیلویه و بویراحمد برای حفظ هر چه بهتر آب و نهادینه کردن روزافزون فرهنگ مصرف بهینه آن است. 

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این جشنواره ملی با همکاری وزارت آموزش و پرورش و وزارت نیرو و در ۲ بخش اصلی و ویژه برگزار می شود. 

زارع پور عنوان کرد: محورهای بخش اصلی این جشنواره ملی با عنوان ارزش آب شامل آب و محیط زیست، آب و کشاورزی، آب و فرهنگ، سازگاری با کم آبی، بازچرخانی آب و کرونا، بهداشت و مصرف آب  است.  

وی ابراز داشت: تنها محور بخش ویژه این جشنواره ملی نیز شامل آب و آینده ما است. 

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: کودکان و نوجوانان کشور و استان می توانند در هر ۲ بخش اصلی و ویژه این جشنواره ملی شرکت کنند. 

زارع پور اظهار داشت: اندازه آثار نقاشی ارسالی به این جشنواره ملی باید از حداقل ۳۰×۴۰ سانتیمتر تا حداکثر ۷۰×۵۰ سانتیمتر و به صورت Jpg باشد. 

وی افزود: آثار نقاشی ارسالی به این جشنواره ملی از سوی کودکان و نوجوانان کشور و کهگیلویه و بویراحمد نباید دارای امضای نقاش، قاب و لوگو باشد. 

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هر اثر نقاشی می‌ تواند فقط یک بار و تنها در یک بخش از این جشنواره ملی شرکت کند. 

زارع پور عنوان کرد: نحوه ارسال آثار نقاشی از سوی کودکان و نوجوانان کشور و کهگیلویه و بویراحمد به این جشنواره ملی از طریق نام نویسی در سایت https://f.moe.gov.ir و بارگذاری آثار در آن است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز