۷۴ تخت‌ بیمارستان تامین اجتماعی بوشهر به بیماران کرونایی اختصاص دارد

۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۰:۳۵:۲۱
کد خبر: ۱۰۷۰۹۲۴
۷۴ تخت‌ بیمارستان تامین اجتماعی بوشهر به بیماران کرونایی اختصاص دارد
مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: شمار تخت‌های بیمارستانی ویژه بیماران کرونایی در این استان از ۱۸ تخت در تیر ماه، اکنون به ۷۴ تخت افزایش یافته است.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ زهرا نویدی فرد،مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: اکنون بیمارستان سلمان فارسی بوشهر با ۵۸ تخت بستری بعد از بیمارستان شهدای خلیج فارس بیشترین تعداد بیماران کرونایی استان را به خود اختصاص داده است.

او بیان کرد: از مجموع ۲۶۰ تخت بستری درمان تامین اجتماعی استان بوشهر ۷۴ تخت در دو بیمارستان سلمان فارسی بوشهر و بیمارستان حضرت نبی اکرم (ص) عسلویه برای درمان بیماران کرونایی اختصاص پیدا کرده است.

نویدی فرد ادامه داد: از آغاز شیوع کرونا در کشور کادر درمانی تامین اجتماعی استان دوشادوش سایر مراکز درمانی ایثارگرانه در راه خدمت به بیماران تلاش کرده و حتی در این راه سلامتی تعدادی از آنان به مخاطره افتاده و شهیدی نیز تقدیم راه سلامت کرده است.

او گفت: با وجود ابتلای قریب به ۳۰۰ نفر از کادر درمان تامین اجتماعی استان به ویروس کرونا و فشار ناشی از شرایط کرونایی هیچ‌گونه خدمتی معطل نمانده و تلاش شده با به ‌کارگیری نیروی های جایگزین خدمات درمانی دچار وقفه نشود.

مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و توجه به توصیه‌های پیشگیری از ابتلا به کرونا از سوی مردم کمک بسیار بزرگی به کسانی است که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا و در معرض آسیب جدی این بیماری قرار دارند.

او افزود: از مردم تقاضا می‌شود تا با ساده انگاری این بیماری، نیروهای زحمتکش درمانی را خسته نکنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز