زمان آغاز نام نویسی از جاماندگان طرح سنجش در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۶:۴۲:۴۸
کد خبر: ۱۰۷۱۲۰۱
زمان آغاز نام نویسی از جاماندگان طرح سنجش در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: نام نویسی از جاماندگان طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی ویژه پیش دبستانی ها از ۲۰ مهرماه ۱۳۹۹ در این استان آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛هادی زارع پور اظهار داشت: این نام نویسی به مدت ۱۱ روز و تا ۳۰ مهرماه امسال ادامه دارد. 

وی افزود: پیش دبستانی های کهگیلویه و بویراحمد باید تا زمان مقرر همراه با والدین خود برای انجام سنجش سلامت جسمانی و آمادگی  تحصیلی به پایگاه ‌های استان مراجعه کنند. 

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پایگاه های سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی ویژه پیش دبستانی های این  استان در سه شهرستان بویراحمد، گچساران و کهگیلویه دایر شده است. 

زارع پور عنوان کرد: والدین پیش دبستانی های کهگیلویه و بویراحمد برای دریافت نوبت انجام سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی  فرزندان خود باید به مراکز پیش دبستانی شهرستان‌ ها مراجعه کنند. 

وی ابراز داشت: اجرای طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی پیش دبستانی ها و نوآموزان بدو ورود به دبستان در افزایش بهره  وری و ارتقای کیفیت آموزشی آنها تأثیر بسزایی دارد. 

زارع پور گفت: بدلیل شیوع بیماری کرونا شرایطی فراهم شده که پیش دبستانی های کهگیلویه و بویراحمد و والدین آنها کمترین توقف را در  پایگاه ‌های سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی این استان داشته باشند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز