مدیرعامل ایران خودرو تبریز خبر داد:

رشد ۵۰ درصدی تولید سمند و سورن در سال جهش تولید

۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۷:۵۳:۵۰
کد خبر: ۱۰۷۱۲۶۶
رشد ۵۰ درصدی تولید سمند و سورن در سال جهش تولید
مدیرعامل ایران خودرو تبریز با اعلام این خبر گفت: روند تولید خودروهای سواری این شرکت در شش ماه اول امسال و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 50 درصد رشد نشان می دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی حمید حاجی زاد منصور در گفتگو با خبرنگاران افزود: علیرغم بحران شیوع ویروس کرونا و تأثیر بر فعالیت شرکت ایران خودرو تبریز که منجر به عدم تولید خودرو در فروردین ماه سال 99 شد، ایران خودرو تبریز توانست با تلاش مضاعف کارکنان در نیمسال اول سال جاری بیش از 32 هزار خودروی سمند و سورن تولید کند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد 50 درصدی داشته است.

وی تأکید کرد: روند تولید خودرو در ایران خودرو تبریز افزایش داشته و میانگین تولید خودرو در این سایت روزانه 400 دستگاه می باشد که در ایام آتی سیر صعودی خواهد داشت.

مدیرعامل ایران خودرو تبریز در رابطه با آمار تولید سالانه این شرکت در سال جاری گفت: امسال 75 هزار خودرو در این شرکت تولید می شود که از این تعداد یک سوم آن به تولید سورن EF7 و دو محصول جدید ارتقایافته پلتفرم سمند یعنی سمند سال و سورن پلاس اختصاص خواهد یافت.

وی در رابطه با خبری که اخیراً توسط بعضی از رسانه های محلی مبنی بر عدم فعالیت کارکنان خط تولید این سایت به دلیل تأخیر در پرداخت حقوق خاطرنشان ساخت: هم اکنون خطوط مونتاژ ایران خودرو تبریز در حال فعالیت بوده و اخبار منتشره به هیچ عنوان صحت نداشته و تصویر ارسالی به رسانه های محلی مربوط به زمان استراحت کارکنان در هفته های اخیر است.

حاجی زاد منصور در پایان از برخی رسانه های محلی که بصورت نااگاهانه و اعلام نظر غیر کارشناسی شده اقدام به نشر مطالب می نمایند خواست تا با حفظ خویشتنداری و اطلاع از صحت و سقم خبر منتشره آگاهی کافی را کسب نموده تا بر مشکلات صنعت و تولید بیش از پیش دامن نزنند. 

 

نظر شما