برگزاری دوره آموزشی سربازان وظیفه در استان چهارمحال و بختیاری

۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۰:۳۶:۳۰
کد خبر: ۱۰۷۲۰۱۳
برگزاری دوره آموزشی سربازان وظیفه در استان چهارمحال و بختیاری
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و ارتباطات استان چهارمحال و بختیاری گفت : با اجرای طرح مهارت آموزی سربازان ،تلاش می شود کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات در استان تقویت شود .

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ مرتضی بلالی، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان در جلسه هماهنگی مهارت آموزی سربازان پایور در استان، اظهار کرد: آموزش مربیان برای اجرای تفاهم نامه ستاد کل نیروهای مسلح با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در این استان برگزار شده و با تکمیل و معرفی مربیان، دوره های آموزشی و مهارت های مرتبط با حوزه فناوری اطلاعات به سربازان ارائه و این افراد برای ایجاد کسب و کارهای جدید آماده می شوند.

او با اشاره به اهمیت این دوره ها افزود : حمایت از اشتغال پایدار و توسعه کسب و کارها و ایجاد کارآفرینی از اهداف این اداره کل  بوده و همواره تلاش شده از تمام کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات با پرداخت تسهیلات و همچنین با برگزاری دوره های آموزشی در استان حمایت شود.

بلالی افزود: بهمین منظور تعدادی از کادر نیروی انتظامی و سپاه استان  برای آموزش هایی از جمله اینترنت اشیاء ، شبکه های کامپیوتری، تجارت الکترونیک، تعمیرات تلفن همراه و فیبر نوری انتخاب شده و با صدور کارت مربیگری برای این افراد، دوره آموزشی سربازان انجام می شود.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و ارتباطات استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: با اجرای این طرح و ارائه دوره های مهارتی متناسب به علاقمندی این افراد آمادگی لازم برای ورود آنها به بازار کار در حوزه ارتباطات و فناوری مهیا می شود.

نظر شما