استاندار؛

پست استان مرکزی رتبه برتر کیفیت خدمات را کسب کرده است

۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۱:۳۸:۱۳
کد خبر: ۱۰۷۲۱۰۱
پست  استان مرکزی  رتبه برتر کیفیت خدمات را  کسب کرده است
استاندار مرکزی گفت: اداره کل پست این استان در ۲ ماه متوالی (مرداد و شهریور ماه جاری)، برای اولین بار رتبه برتر کیفیت خدمات را در بین استان‌ها کسب کرده است.

سید علی آقازاده به مناسبت هفته پست (۱۵ تا ۲۱ مهرماه) در جریان بازدید از اداره کل پست استان مرکزی، افزود: این موفقیت در پایش و ارزیابی که هر ماه از سوی دفتر کیفیت و امور مشتریان شرکت ملی پست ایران بر اساس رصد شاخص‌های کیفی انجام می‌شود، صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: توزیع به موقع مرسولات، رعایت منطقی مدت سیر محموله‌ها، میزان توزیع موفق و مدت قابل قبول زمان پاسخگویی به شکایات از مهمترین شاخص‌های این ارزیابی بوده است.

استاندار مرکزی اظهار داشت: روزانه ۹ هزار نفر به‌طور میانگین به باجه‌های پست استان برای دریافت خدمات مراجعه دارند که این رقم با وجود کرونا افزایش یافته است.

آقازاده افزود:مرسولات و مراجعه‌های مردمی در باجه‌های پست استان نیمه اول امسال۵۴ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش دارد.

وی اظهار داشت: پست استان مرکزی با شیوع ویروس کرونا با جدیت و حساسیت بالا مراقبت و ضدعفونی مرسولات را  انجام داده و از انتقال بیماری از طریق مرسولات جلوگیری کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز