ستاد کرونا دستور داد:

تعطیلی اماکن ورزشی خراسان جنوبی به علت شیوع کرونا

۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۲۰:۰۵:۰۹
کد خبر: ۱۰۷۲۳۸۶
تعطیلی اماکن ورزشی خراسان جنوبی به علت شیوع کرونا
اداره کل ورزش و جوانان صادر کرد: با عنایت به مصوبه ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا، همه اماکن و باشگاه‌های ورزشی سطح استان در شهرستان‌های وضعیت قرمز کرونایی اعم از خصوصی و عمومی از روز یکشنبه تا ۲۵ مهر ماه تعطیل است.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی اعلام کرد: تمامی اماکن و باشگاه‌های ورزشی این استان در شهرستان‌های دارای وضعیت قرمز به لحاظ شیوع ویروس کرونا به مدت یک هفته تعطیل خواهند بود.

اداره کل ورزش و جوانان در این اطلاعیه آمده است: با عنایت به مصوبه ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا، همه اماکن و باشگاه‌های ورزشی سطح استان در شهرستان‌های وضعیت قرمز کرونایی اعم از خصوصی و عمومی از روز یکشنبه تا ۲۵ مهر ماه تعطیل است.

همچنین در این اطلاعیه بر رعایت دقیق مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا تاکید و از روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها، مسوولان امور باشگاه‌ها، نگهبانان و مسوولان سالن‌ها و اماکن ورزشی خواسته شده است که به این مهم عنایت داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی روز گذشته (یکشنبه) در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا از اعمال دوباره محدودیت‌های مختلف با توجه به شیوع کرونا در این استان خبر داد.

ناصر خوش خبر گفت: با توجه به آمار بالای شیوع بیماری کرونا در سطح استان و صرفا به منظور پیشگیری از ادامه این روند نگران کننده، محدودیت‌هایی به کمیته امنیتی و انتظامی ستاد ملی کرونا اعلام و مورد موافقت واقع شد.

وی تاکید کرد: این موارد لازم الاجراست و کمیته نظارت ستاد مدیریت کرونای استان نیز روند اجرای آنها را کنترل می‌کند.

براساس آخرین وضعیت مخاطره شیوع کرونا در استان خراسان جنوبی، شمار شهرستان‌های در وضعیت قرمز این استان به پنج شهرستان افزایش یافت.

شهرستان‌های بیرجند، طبس، فردوس، قاینات و نهبندان در وضعیت قرمز (خیلی پرخطر) هستند که نسبت به وضعیت قبلی سه شهرستان قرمز اضافه شده است.

شهرستان‌های درمیان، زیرکوه، سرایان و سربیشه در وضعیت نارنجی (پرخطر) و شهرستان‌های بشرویه و خوسف هم در وضعیت زرد (متوسط خطر) قرار دارند و هیچ یک از ۱۱ شهرستان این استان در وضعیت سفید (کم خطر) نیست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز